The news is by your side.

Advertisement

خیبرپختونخوا میں دریافت گیس کا منصوبہ مکمل، بڑا مسئلہ حل ہوگیا

پشاور : خیبر پختونخوا میں دریافت گیس کا منصوبہ مکمل کرلیا گیا، جس کے تحت کل سے ایس این جی پی ایل کو روز 12 ملین کیوبک گیس کی فراہمی شروع ہوجائے گی، جس سے گیس کی فراہمی کا دیرینہ مسئلہ بھی حل ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کوہاٹ ڈھوک حسین کے مقام پر دریافت گیس کا منصوبہ مکمل کرلیا گیا ، جس کے بعد 12 ایم ایم سی ایف ڈی کی14کلومیٹرطویل لائن ایس این جی پی ایل میں شامل ہوگئی ہے۔

کنویں سےگیس کی پیداوار کے علاوہ 360 بیرل تیل بھی نکالاجائےگا اور گیس سےسالانہ 790 ملین کی رائلٹی کے پی حکومت کو وصول ہو گی جبکہ خیبر پختونخواہ او جی ڈی سی ایل کو سالانہ 131 ملین روپے کاریونیو حاصل ہوگا۔

وزیراعلیٰ کے پی محمودخان نے کہا کہ ڈھوک حسین گیس فیلڈ کوہاٹ ایس این جی پی ایل لائن سے منسلک کردی گئی ہے، کل سےایس این جی پی ایل کو روز12 ملین کیوبک گیس کی فراہمی شروع ہوجائے گی۔

محمود خان کا کہنا تھا کہ خیبر پختونخوا حکومت کو رائلٹی کی مد میں سالانہ ایک ارب کی آمدن ہوگی اور رائلٹی علاقے کی تعمیر و ترقی پر خرچ کی جائے گی، علاقے کو گیس کی فراہمی کا دیرینہ مسئلہ بھی حل کر دیا گیا ،منصوبے کی تکمیل نہ صرف صوبے بلکہ ملک کے لیےاہم پیشرفت ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں