The news is by your side.

ویڈیو : ڈاکٹرکا بچے کو ویکسین لگانے کا منفرد طریقہ سب کو بھا گیا

نوزائیدہ یا چھوٹے بچوں کو بہلانا یا ان کا دھیان بٹانا کسی فن سے کم نہیں، خاص طور پر اس وقت جب انہیں انجکشن کی صورت میں کوئی ویکسین دی جارہی ہو۔

کسی بھی والدین کے لیے اپنے ننھے بچے کی پہلی ویکسینیشن کا عمل دیکھنا تھوڑا تکلیف دہ اور ناخوشگوار ہوتا ہے لیکن بچے کی صحت اور بہتر مستقبل کیلئے انہیں یہ کڑوا گھونٹ بھی پینا پڑتا ہے۔

سوشل میڈیا پر ایک ایسی ہی ویڈیو وائرل ہورہی ہے کہ جس میں ایک ماہر اطفال چند ماہ کے بچے کو ویکسین انجکشن لگا رہا ہے، ویڈیو کی خاص بات یہ ہے بچہ انجکشن کی سوئی کی چبھن بھول کر مسکراتا رہتا ہے۔

ویڈیو میں معصوم سا بچہ کلینک میں لیٹا ہوا نظر آرہا ہے جب کہ ڈاکٹر بچے کی توجہ ہٹانے کے لیے دلچسپ آوازیں نکالتا اور اشارے کرتا ہے، تاہم ٹیکے کی چبھن کے باوجود بچہ پرسکون رہتا ہے اور ڈاکٹر کی حرکتوں سے لطف اندوز ہونے لگتا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ویکسین لگانے کے دوران ڈاکٹر کس انداز سے بچے کی توجہ اس تکلیف سے ہٹاتا ہے، اس موقع پر بچے کی ماں بھی ساتھ ہی موجود ہے۔ڈاکٹر کا یہ طریقہ انسٹا گرام صارفین کو بہت پسند آیا۔

ڈاکٹر کی جانب سے ویکسین لگانے سے پہلے بچے کے ساتھ کھیلنے اور کھیل کھیل میں انجکشن لگانے اور پھر اسے پرسکون رکھنے کیلئے اس کا دھیان بٹانے کے غیر روایتی طریقے نے صارفین کے دل جیت لیے۔

مذکورہ ویڈیو بھارت کے شہر بنگلورو میں مقامی کلینک کے کنسلٹنٹ پیڈیاٹریشن ڈاکٹر سید مجاہد حسین نے وائرل ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی جو دیکھتے ہی دیکھتے وائرل ہوگئی۔

اب تک سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر اس ویڈیو کو10 لاکھ ویوز اور 12 لاکھ سے زیادہ لائکس مل چکے ہیں۔ صارفین نے ڈاکٹر کو ’ایک نمبر ڈاکٹر‘ کا خطاب دیا اور اس کے کام کو سراہا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں