The news is by your side.

Advertisement

سندھ کی تقسیم کے مطالبے کو سنجیدگی سے لے رہے ہیں،قائم علی شاہ

کراچی: سندھ کی تقسیم پاکستان کو توڑنے کے مترادف ہوگی، قائم علی شاہ

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے منوڑہ میں انڈر بائی پاس سڑک کی تعمیر کا سنگ بنیاد رکھنے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ ہماری نیت صاف ہے،عوام کے بہبود کے لیے کام کر رہے ہیں،عوام تعاون کریں.

متحدہ قومی موومنٹ کی جانب سے علیحدہ صوبہ کیے مطالبے پر وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ پانی اوربجلی پر سیاست کرکے صوبے کو توڑنے کی باتیں کرتے ہیں حالانکہ سندھ کی تقسیم پاکستان کو توڑنے کے مترادف ہوگی۔

انہوں نے وضاحت کی کہ سندھ کی وحدت کو کوئی چھو بھی نہیں سکتا،سندھ نے پاکستان بنانے میں سب سے اہم اوراولین کردارادا کیا تھا،صوبہ سندھ کو توڑنا پاکستان کو توڑنے کے مترادف ہوگا،


پانی کا بحران، ایم کیوایم وزیراعلی ہاؤس پر مظاہرہ 


پانی کے بحران پرمتحدہ قومی موومنٹ کے مظاہرے پر وزیر اعلیٰ سندھ نے موقف اختیار کیا کہ اس سے قبل بھی لوگ پیاسے رہے ہیں، پانی اور بجلی کے مسائل پر جتنی تشویش دیگر سیاسی جماعتوں کو ہے اتنی ہمیں بھی ہے اور ہم ان مسائل کے حل کے لئے ہمہ وقت کوشاں ہیں۔

انہوں نے دعوی کیا کہ کراچی میں پانی کی ضرورت کو پورا کریں گے ہم نے گزشتہ رمضان کی طرح پہلے سے زیادہ تعداد میں پانی کے ٹینکرز پہنچانے کا انتظام کر رکھا ہے،جن علاقوں میں پانی کی قلت ہوگی انہیں 12 سو ٹینکرز کے ذریعے مفت پانی فراہم کیا جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں