The news is by your side.

Advertisement

کورونا کے مریضوں کا علاج، برطانیہ میں پاکستانی ڈاکٹر نے فرض کی خاطرجان قربان کردی

مانچسٹر : برطانیہ میں پاکستانی ڈاکٹر نے فرض کی خاطرجان قربان کردی، ڈاکٹرحبیب برطانیہ میں کورونا وائرس کے مریضوں کا علاج کررہے تھے۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ میں کورونا وائرس کیخلاف فرنٹ لائن پرلڑنےوالے پاکستانی جنرل فزیشن ڈاکٹر حبیب زیدی انتقال کر گئے ،76 سالہ ڈاکٹرحبیب برطانیہ میں کورونا وائرس کے مریضوں کا علاج کر رہے تھے۔

ڈاکٹر حبیب دو روزسےکورونا وائرس کے شبے میں اسپتال میں زیرعلاج تھے، ڈاکٹر حبیب کی بیٹی نے برطانوی نشریاتی ادارے کو بتایا کہ والد میں وائرس کی ابتدائی علامات تھیں، ان کے کورونا وائر س کے ٹیسٹ کی رپورٹس آنی ہیں۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ مرحوم ڈاکٹر حبیب زیدی کی بیوہ قرنطینہ میں چلی گئیں، حبیب زیدی نےایسکیس کےاسپتال میں47سال فرائض انجام دیے۔

خیال رہے برطانیہ میں کرونا کے مریضوں کی تعداد 11,658 ہو گئی جبکہ  وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 578 تک جا پہنچی ہے، گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں 113 ہلاکتیں ہوئیں۔

این ایچ ایس اب تک 104,866 افراد کے ٹیسٹ کر چکا ہے ، جبکہ گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں 2129 نئے کیسز سامنے آئے ، طبی ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ آئندہ دو سے تین ہفتوں میں وائرس کا پھیلاؤ بڑے پیمانے پر بڑھے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں