The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کتے کے کاٹنے کے روز 100کیسز رپورٹ ہوتے ہیں

کراچی :کراچی کے مختلف علاقوں میں کتے کے کاٹنے سے متاثرہ مریضوں میں خطرناک حد تک اضافہ ہورہا ہے،جناح اسپتال میں ہر چوبیس گھنٹے بعد یومیہ100سے زائد کیسز رپورٹ ہوتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی سمیت سندھ بھر میں کتوں کی بڑھتی ہوئی تعداد پر قابو نہ پایا جسکا ، جس کے باعث سگزیدگی کے واقعات میں اضافہ ہوگیا ہے۔

کتے کے کاٹے سے متاترہ افراد کے علاج پر جناح اسپتال نے اعداد و شمار جاری کردیئے ہیں ، جس کے مطابق کراچی میں کتے کے کاٹنے کے روز 100 کیسز رپورٹ ہوتے ہیں۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ جناح اسپتال کی ایمرجنسی میں علاج کےیونٹ قائم ہیں، 24گھنٹے متاثرین کو طبی امداد فراہم کی جاتی ہے اور بر وقت علاج نہ کیا جائےتومتاثرہ شخص ریبیزکاشکار ہوسکتا ہے۔

جناح اسپتال میں ویکسین مفت فراہم کی جاتی ہے،ایک ویکسین کے بعد کورس مکمل کرنے کیلئے متاثرہ شخص کو شیڈول بھی فراہم کیا جاتا ہے۔

دوسری جانب جناح اسپتال میں یکم اگست کو کتے کے کاٹنے کے 11 کیس رپورٹ ہوئے جبکہ تین گھنٹوں کے دوران کتے کے کاٹنے سے متاثرہ سات افراد کو جناح اسپتال لایا گیا، جو کراچی کے علاقے ملیر، ماڈل کالونی، سلطان آباد،نارتھ ناظم آباد، سرجانی ٹاون، میمن گوٹھ اور شاہ فیصل کالونی سے لائے گئے تھے جبکہ  سول اسپتال اور انڈس اسپتال میں کتوں کے کاٹنے کے انچاس افراد کو لایا گیا ۔

واضح رہے کہ رواں برس سگزیدگی کے واقعات سے ہونے والی بیماری ریبیز سے 12 اموات رپورٹ ہوچکی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں