The news is by your side.

Advertisement

دیوار سے خوفناک خط کے ساتھ پراسرار گڑیا برآمد

امریکا میں ایک نوجوان اس وقت شدید خوفزدہ ہوگیا جب اسے گھر کی دیوار میں ایک خوفناک پراسرار گڑیا اور اس کے ہاتھ میں ایک دھمکی آمیز خط ملا۔

امریکی میڈیا کے مطابق ایک پرائمری اسکول ٹیچر کو گھر سے ایک پراسرار گڑیا اور اس کے ساتھ ایک خط ملنے کے بعد فوراً گھر چھوڑنے کا مشورہ دیا جارہا ہے۔

ملنے والے پراسرار خط میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ گھر کے سابقہ مالکان کو قتل کیا گیا ہے۔

جوناتھن لیوس نامی شخص اپنے گھر میں کچھ مرمتی امور انجام دے رہا تھا کہ اسے ایک تار نظر آیا، یہ جاننے کے لیے کہ یہ تار کس چیز کا ہے اس نے دیوار توڑی، لیکن وہاں موجود ایک پرانی گڑیا اور خط کو دیکھ کر اس کے ہوش اڑ گئے۔

خوفناک وکٹورین طرز کی گڑیا لکڑی کی ایک چھوٹی کرسی پر بیٹھی تھی اور اس کے پیلے رنگ کے اونی بال تھے۔

اگرچہ 32 سالہ نوجوان گڑیا کو وہاں پا کر ہی دنگ رہ گیا تھا، لیکن اسے حیرت کا شدید جھٹکا اس وقت لگا جب اس نے گڑیا کی گود میں کاغذ کا تہہ کیا ہوا ایک خون آلود پیغام پایا۔

اس خط میں لکھا تھا کہ پیارے قاری، مجھے آزاد کرنے کے لیے آپ کا شکریہ! میرا نام ایملی ہے۔ میرے اصل مالکان 1961 میں اس گھر میں رہتے تھے، مجھے وہ پسند نہیں تھے، اس لیے انہیں جانا پڑا۔

خط کے متن میں مزید لکھا تھا کہ انہوں نے صرف گانا اور خوش ہونا تھا، انہیں چھرا مارنا میرا طریقہ موت کا انتخاب تھا، اس لیے مجھے امید ہے کہ آپ کے پاس چاقو ہوں گے۔ امید ہے کہ آپ اچھی طرح سوتے ہیں۔

جوناتھن ابھی ابھی والٹن، لیور پول کے گھر میں منتقل ہوئے ہیں، لیکن ان کے دوستوں نے انہیں پہلے ہی مشورہ دیا کہ وہ جتنی جلدی ہو سکے باہر نکل جائے، لیکن اپنے دوستوں کے مشورے کے باوجود، ان کا اصرار ہے کہ وہ کہیں نہیں جائیں گے۔

انہوں نے اپنے فیصلے کی وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ مجھے یہ چیز مزاحیہ لگی۔ خط میں کہا گیا ہے کہ وہ 1961 کا ہے لیکن اسٹیٹ ایجنٹ نے کہا کہ کچن صرف چار یا پانچ سال پہلے ہی بنایا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں