The news is by your side.

Advertisement

انٹربینک میں ڈالرکی اونچی اڑان تھم گئی، روپیہ مستحکم ہونےلگا

کراچی: انٹر بینک میں ڈالر کی اونچی اڑان رک گئی اور روپیہ مستحکم ہونے لگا، انٹر بینک میں امریکی کرنسی کی قدر چار روپے کم ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق انٹربینک میں ڈالر 4 روپے پانچ پیسے سستا ہوا جس کے بعد قیمت 160 روپے تک پہنچ گئی جبکہ اوپن مارکیٹ میں ڈالر ڈیڑھ روپے سستا ہوکر 163 روپے کا ہوگیا۔

واضح رہے کہ جمعرات کو انٹر بینک مارکیٹ میں روپے کے مقابلے میں امریکی ڈالر کی قیمت میں مزید 20 پیسے اور اوپن مارکیٹ میں 50 پیسے کا اضافہ ریکارڈ کیا گیا تھا جس کے بعد ڈالر کی قیمت ملکی تاریخ کی نئی بلندترین سطح پر پہنچ گئی۔

مزید پڑھیں: ڈالر ملکی تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا

جمعرات کو ہونے والے اضافے کے بعد امریکی ڈالر کی قیمت خرید 163 روپے 50 پیسے سے بڑھ کر 163 روپے 70 پیسے اور قیمت فروخت میں 164 روپے سے بڑھ کر 164 روپے 20 پیسے تک پہنچ گئی تھی۔ روپے کی قدر میں مسلسل کمی کے باعث وزیراعظم عمران خان نے گورنر اسٹیٹ بینک کو بھی اسلام آباد طلب کر کے صورتحال پر تفصیلی تبادلۂ خیال کیا تھا۔

گزشتہ ماہ ڈالر کی قیمت کو اچانک پر لگ گئے تھے جس کے بعد لوگوں نے ڈالر خرید کر رکھنا شروع کردیا، ڈالر کی اس ذخیرہ اندوزی کے بعد ڈالر کی قیمت میں مزید اضافہ ہوا تھا۔ گزشتہ ماہ ڈالر 153 روپے کی سطح تک تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں