The news is by your side.

Advertisement

روپےکی قدر میں زبردست اضافہ ، ڈالر سستا ہوگیا

کراچی : ڈالر کی قدر میں تیز رفتار اضافے کے بعد ڈالر کی قیمت میں کمی آنے لگی، اوپن مارکیٹ میں ڈالرکی قیمت ایک سو پچاس روپے جب کہ انٹربینک میں ایک سواننچاس روپے ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق کرنسی مارکیٹ میں روپےکی قدرمیں زبردست اضافہ دیکھا گیا جبکہ ڈالر کی قیمت میں کمی ریکارڈ کیا گیا، کاروباری ہفتے کے پہلے روز انٹر بینک مارکیٹ میں ڈالر کی قیمت ایک روپے41 پیسے کم ہو کر 149 روپے 50 پیسے پر آگئی، انٹر بینک میں آج ڈالر 149 کی کم سطح تک ریکارڈ کیا گیا۔

اوپن مارکیٹ میں بھی ڈالرکی قیمت میں نمایاں کمی ہوئی ، ڈالر ایک روپیہ سترپیسے سستا ہوکرایک سو پچاس روپے 50 پیسے کا ہوگیا جبکہ کاروبار کے دوران ڈالر مزید سستا ہوا اور اس کی قیمت 1.70 روپے کم ہوئی، جس سے ڈالر 150 روپے پر آگیا۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ روپے کی قدرمیں کمی کی وجہ بڑی ادائیگیاں تھیں تاہم اب ترسیلات زر میں اضافے سے روپے کی قدر میں استحکام آیا ہے۔

مزید پڑھیں : ڈالر کی قدر میں کمی آنے لگی

یاد رہے گذشتہ ہفتے کے دوران انٹر بینک میں ڈالر 1روپے 4 پیسے سستا ہوا اور ڈالر بلند ترین سطح 151.95 سے کم ہوکر 150.91روپے پر بندہوا ، انٹر بینک میں ہفتے کے دوران 152.50 کی بلند ترین سطح تک ٹریڈ ہوا۔

اوپن کرنسی مارکیٹ میں بھی ڈالر سستا ہوا، ہفتے کے دوران اوپن مارکیٹ میں ڈالر 2.30 روپے سستا ہوا اور ڈالر 154 کی بلند سطح سے کم ہوکر 151.70 روپے کا ہوگیا تھا۔

خیال رہے کہ گزشتہ کچھ دن میں ڈالر کی قیمت کو پر لگ گئے تھے جس کے بعد لوگوں نے ڈالر خرید کر رکھنا شروع کردیا، ڈالر کی اس ذخیرہ اندوزی کے بعد ڈالر کی قیمت میں مزید اضافہ ہوا ہے جس کے بعد ڈالر ملکی تاریخ کی بلند ترین سطح 153 روپے پر پہنچ گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں