ڈالر کی قدر میں 1 روپیہ اضافہ -
The news is by your side.

Advertisement

ڈالر کی قدر میں 1 روپیہ اضافہ

کراچی: انٹر بینک مارکیٹ میں ڈالر کی قدر میں اضافہ دیکھا جارہا ہے، بینکوں کے درمیاں لین دین میں ڈالر 1 روپیہ مہنگا ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈالر کی قدر میں ڈرامائی کمی کے بعد آج اضافہ دیکھا جارہا ہے۔ انٹر بینک مارکیٹ میں ڈالر 1 روپیہ اضافے کے بعد 124 روپے 50 پیسے میں فروخت ہو رہا ہے۔

معاشی ماہرین کے مطابق رواں سال حکومت کو 9 ارب 30 کروڑ ڈالر قرض اور سود کی ادائیگی کرنی ہے۔

گزشتہ سال حکومت نے 7 ارب 40 کروڑ ڈالر کی ادائیگیاں کی تھیں جس میں سے 5 ارب 20 کروڑ کا قرضہ ادا کیا گیا۔

سال 2018 میں 2 ارب 20 کروڑ ڈالر قرضوں پر سود کی مد میں ادا کیے گئے جبکہ سال 2017 میں 8 ارب 14 کروڑ ڈالر قرض اور سود کی ادائیگی کی گئی تھی۔

واضح رہے کہ رمضان المبارک کے آخری ایام سے عام انتخابات 25 جولائی تک ڈالر کی قدر میں مسلسل اضافہ ہوا جس کے بعد قیمت 130 روپے تک پہنچ گئی تھیں البتہ عمران خان کی تقریر کے بعد سے ملکی معیشت مستحکم ہونا شروع ہوئی۔

کرنسی ڈیلرزکا کہنا تھا کہ روپے کی قدر گرانے اور کرنسی مارکیٹ کو فری کرنے کا فیصلہ نگراں حکومت اور اسٹیٹ بینک کا تھا، جس کی وجہ سے ڈالر کی قیمتیں بڑھیں اور روپے کی قدر میں کمی ہوئی۔

بعد ازاں تحریک انصاف کو عام انتخابات میں واضح اکثریت ملی اور عمران خان نے قوم سے بطور ممکنہ وزیر اعظم پہلا خطاب کیا تو ملکی معیشت مستحکم ہوئی جس کے بعد ڈالر اور سونے کی فی تولہ قیمتیں نیچے آنی شروع ہوئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں