site
stats
پاکستان

لاہورمیں ڈولفن فورس سے مقابلہ، ایک ڈاکو ہلاک دوسرا زخمی

لاہور: ڈولفن فورس کے اہلکاروں نے مبینہ مقابلے کے بعد ایک ڈاکو کو ہلاک کر اور دوسرے کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا۔ ملزمان واردات کے بعد فرار ہو رہے تھے۔

تفصیلات کے مطابق عید کے پہلے روز لاہور کے علاقے شادباغ میں مبینہ پولیس مقابلے کے دوران ایک ڈاکو ہلاک اور ایک زخمی ہوگیا۔ زخمی ہونے والے ڈاکو کی شناخت محمد علی کے نام سے ہوئی ہے۔

پولیس کے مطابق موٹرسائیکل سوار دونوں ڈاکو شادباغ کے علاقہ میں ملک ندیم نامی شہری کو لوٹ رہے تھے کہ ڈولفن پولیس کے اہلکار موقع پر پہنچ گئے جنہیں دیکھ کر ملزمان نے فرار ہونے کی کوشش کی۔

ڈولفن فورس کے اہلکاروں نے انہیں روکنا چاہا تو ملزمان نے اہلکاروں پر فائرنگ کردی، پولیس کی جوابی فائرنگ سے ایک ڈاکو موقع پر ہی ہلاک ہوگیا جبکہ پولیس نے دوسرے ڈاکو کو زخمی حالت میں حراست میں لے لیا۔

ہلاک ہونے والے ڈاکو کی لاش میو اسپتال مردہ خانے منتقل کردی گئی۔ جبکہ زخمی ہونے والے ڈاکو کی شناخت محمد علی کے نام سے ہوئی ہے۔

ہلاک و زخمی ہونے والے ڈاکؤوں کے قبضے سے اسلحہ اور لوٹا ہوا سامان بھی برآمد کرلیا گیا ہے، پولیس نے ملزمان کیخلاف مقدمہ درج کرلیا ہے، پولیس کے مطابق زخمی ہونے والا ڈاکو متعدد وارداتوں میں مطلوب تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top