The news is by your side.

Advertisement

لاہور: ٹریفک پولیس اہلکاروں کی گاڑی پرلاتوں کی بارش

لاہور: ڈولفن فورس اور ٹریفک پولیس نے ڈرائیور کے نہ نکلنے پر گاڑی کے اوپر لاتوں اور گھونسوں کی بارش کردی، اعلی حکام نے واقعے کا نوٹس لے کر اہلکار کو معطل کردیا، اے آر وائی کو واقعے کی فوٹیج مل گئی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کی ڈولفن فورس کے اہلکاروں نے اپنا غصہ گاڑیوں پر نکالنا شروع کردیا، ٹریفک وارڈن کنگ فو ماسٹر بن گیا، لاہور کے علاقے ٹھوکر نیاز بیگ پر پولیس نے ایک گاڑی کو روکنے کی کوشش کی تو ڈرائیور نہیں رکا۔

بعد ازاں گاڑی کا تعاقب کیا گیا اور یتیم خانہ چوک پر ٹریفک پولیس اورڈولفن فورس کے اہلکاروں نے گاڑی کو روک لیا، اہلکاروں نے ڈرائیور کو گاڑی سے اترنے کو کہا لیکن وہ گاڑی سے اترنے کو تیار نہیں تھا، جس پر اہلکاروں نے غصے میں آکر گاڑی پر لاتیں اور گھونسے مارے۔

وردی میں ملبوس وارڈن نےگاڑی پرفلائنگ ککس ماریں، پولیس کے مطابق مظہر نامی شخص کے نام پر رجسٹرڈ گاڑی نان کسٹم پیڈ ہے، بعد ازاں گاڑی کسٹم حکام کےحوالے کردی گئی، پولیس کا کہنا ہے کہ گاڑی میں سوارافراد نےفائرنگ بھی کی۔

لاتیں مارنے والا ٹریفک وارڈن معطل

لاہور ٹریفک پولیس حکام نے اے آر وائی نیوزکی خبر پر فوری ایکشن لیتے ہوئے شہری کی گاڑی کو لاتیں مارنے والےٹریفک وارڈن حیدرکو معطل کردیا۔

اس حوالے سے سی ٹی او رائےاعجاز کا کہنا ہے کہ ٹریفک وارڈن کو شہریوں سے ایسا سلوک کرنے کا کوئی حق نہیں ہے، انہوں نے کہا کہ گاڑی سوار فرار ہورہا تھا لہٰذا اسے روکنا ضروری تھا لیکن پولیس اہلکار کے ایسے رویے کی اجازت کسی صورت نہیں دی جاسکتی۔ یاد رہے کہ اے آر وائی نیوز نےٹریفک وارڈن کے رویے کی فوٹیج بریک کی تھی۔


مزید پڑھیں : لاہور: ٹریفک وارڈنز کا بزرگ شہری پر تشدد


 واضح رہے کہ اس سے قبل بھی ٹریفک وارڈنز کی جانب سے شہریوں کے ساتھ نازیبا رویے کی کبریں منظر عام پر آچکی ہیں، جس میں صرف کاغذٓت دیر سے دکھانے پر وارڈن نے ایک بزرگ شہری اور اس کے بیٹے کو تشددد کا نشانہ بنایا تھا۔ علاوہ ازیں فیصل آباد میں بھی ٹریفک وارڈن کے تشدد سے ایک ٹرک ڈرائیور جان سے ہاتھ دھو بیٹھا تھا۔


مزید پڑھیں : فیصل آباد : ٹریفک وارڈن کے تشدد سے ڈرائیور جاں بحق


Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں