کیا آپ ڈونلڈ ٹرمپ سے زیادہ ٹویٹر استعمال کرتے ہیں؟
The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ ڈونلڈ ٹرمپ سے زیادہ ٹویٹر استعمال کرتے ہیں؟

سماجی رابطے کی ویب سائٹس میں ٹویٹر کو نمایاں مقام حاصل ہے، جس کا بڑے سبب ممتاز سیاسی شخصیات اور رہنماوں کی جانب سے اس سائٹ کا استعمال ہے۔

مختلف ممالک کے صدور اور وزیر اعظم بھی اپنی پالیسی اور فیصلوں سے متعلق ٹویٹر کے ذریعے عوام کو باخبر رکھتے ہیں۔ صحافی بھی ان رہنماﺅں کے ٹویٹس پر خصوصی نظر رکھتے ہیں۔

جو عالمی رہنما تواتر سے ٹویٹر استعمال کرتے ہیں، ان میں ڈونلڈ ٹرمپ، نریندر مودی، جسٹس ٹروڈو، طیب اردوان ، عمران خان نمایاں ہیں، جو اکثر و بیش تر اپنے خیالات کے اظہار کے لیے اس ویب سائٹ کو برتتے ہیں۔

البتہ دیگر رہنماﺅں کے مقابلے میں ٹرمپ کا معاملہ سنگین ہے۔ چندتجزیہ کاروں کے مطابق وہ اس سائٹ کے اسیر بن چکے ہیں اور اکثر غیرمتعلقہ معاملات پر بھی تواتر سے ٹویٹس کرتے نظر آتے ہیں، جس کی وجہ امریکی انتظامیہ کی سبکی ہوتی ہے۔

ایک سروے کے مطابق گذشتہ دس روز میں جہاں عمران خان نے فقط گیارہ ٹویٹس کیے، و ہیں ڈونلڈ ٹرمپ 105 ٹویٹس کر چکے ہیں، جن میں سے بیش تر نے تنازعات کو جنم دیا۔

اس میدان میں ٹرمپ کے پیچھے ہمیں جسٹس ٹروڈو دکھائی دیتے ہیں، البتہ تجزیہ کاروں کے مطابق ان کے ٹویٹس میں توازن دکھائی دیتا ہے۔ انھوں نے گذشتہ دس روز میں 94ٹویٹس کیے۔ تیسرے نمبر پر نریندی مودی ہیں، جو تواتر سے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں