ڈونلڈ ٹرمپ نے پھر انتخابی اسٹاف بدل دیا -
The news is by your side.

Advertisement

ڈونلڈ ٹرمپ نے پھر انتخابی اسٹاف بدل دیا

واشنگٹن : امریکی صدارتی الیکشن میں ریپبلکن پارٹی کے امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نے ایک مرتبہ پھر اپنی انتخابی مہم کی ٹیم میں ردوبدل کردیا.

تفصیلات کے مطابق ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی انتخابی مہم کی ٹیم کی نگرانی اسٹیفن بینن کی سونپ دی. بینن ایک انتہائی معتبر نیوز ویب سائٹ برائٹ بارٹ کے ایگزیکٹیو چیئرمین ہیں.

ڈونلڈ ٹرمپ کی مہم کے سابق چیئرمین پال منفورٹ بھی الیکشن کمپین میں اپنے فرائض انجام دیں گے،اسی طرح ریپبلکن امیدوار کی سینیئر مشیر کیلیئین کانوے کو انتخابی مہم چلانے والی ٹیم کا منیجر بنا دیا گیا ہے.

*ڈونلڈ ٹرمپ نےغیرت کے نام پرقندیل بلوچ کے قتل کی مذمت کردی

ریپبلکن امیدوار ٹرمپ کا کہنا ہے کہ وہ اب اپنی مہم کو تقویت دینے کے لیے مختلف ٹیلی وڑن چینلز پر اشتہاری مہم بھی شروع کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں.

*ڈونلڈ ٹرمپ کا تارکین وطن کی سخت جانچ پڑتال کا مطالبہ

 یاد رہےاس سے قبل ٹرمپ کا کہنا تھا کہ وہ جدید انداز کی الیکشن کمپین کی جگہ روایتی انتخابی مہم کو آگے بڑھائیں گے.تجزیہ کاروں کے خیال میں ان کا اشارہ الیکٹرانک میڈیا کے جدید طریقوں سے پیدا کی جانے والی شعبدہ بازی کی جانب تھا.

واضح رہے کہ مبصرین کے مطابق ٹرمپ کی انتخابی مہم ابھی تک مضبوط بنیادوں پر استوار نہیں ہو سکی ہے.سیاسی حریفوں کے خلاف متنازعہ بیان بازی سے مفت میں ہی میڈیا میں مقبولیت حاصل کرنے والے ڈونلڈ ٹرمپ پہلی بار اشتہار دیں گے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں