صدربنا تو حجاب پہننے والی مسلمان خواتین کو نوکریوں سے نکال دوں گا، ڈونلڈ ٹرمپ -
The news is by your side.

Advertisement

صدربنا تو حجاب پہننے والی مسلمان خواتین کو نوکریوں سے نکال دوں گا، ڈونلڈ ٹرمپ

واشنگٹن: ری پبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نےایک بار پھر مسلمانوں کے خلاف زہراگلتے ہوئے کہا کہ اگر وہ صدر منتخب ہوگئے تو حجاب پہننے والی خواتین کو نوکریوں سے نکال دیں گے۔

مزید پڑھیں :  ڈونلڈ ٹرمپ کی مسلمانوں کیخلاف پھر ہرزہ سرائی

ریاست نیو ہمپشائر کے شہر مانچسٹر میں ایک ریلی کے دوران ٹرمپ کا کہنا تھا کہ اگر وہ صدر منتخب ہوئے تو محکمہ ٹرانسپورٹ، سیکورٹی، ایڈمنسٹریشن میں کام کے دوران حجاب کرنے والی خواتین کو نوکری سے نکال دوں گا اور ان کی جگہ ریٹائرڈ فوجیوں کو نوکریاں دیں گے ۔

مزید پڑھیں : ڈونلڈ ٹرمپ کی ریلی سے مسلم خاتون کوباہرنکال دیا گیا

واضح رہے کہ ری پبلکن متوقع صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکا میں مسلمانوں کے داخلے پر پابندی لگانے اور امریکا میں رہائش پذیر مسلمانوں کی جانچ پڑتال سخت کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ امریکہ میں موجود تمام مساجد کو بند کیا جائے اور سیکورٹی کی خاطر تمام مسلمانوں کا ڈیٹا بیس اکھٹا کیا جائے ۔

 مزید پڑھیں:  ڈونلڈٹرمپ نے امریکا میں مسلمانوں کی آمد پر پابندی کا مطالبہ کردیا

جس کے بعد ڈونلڈ ٹرامپ کے خلاف امریکی مسلمانوں نے سخت ردعمل کا اظہار کیا ہے، انکے مطالبے کے جواب میں امریکہ میں رہائش پزیر مسلمانوں نے اپنے سوشل سیکورٹی کارڈ سمیت بیشتر کارڈز کی اسکین کاپی ٹوئیٹز کے ہمراہ ڈونلڈ ٹرامپ کو بھیجی ہیں جس میں اپنی شناخت کے ساتھ امریکہ کے لیے اپنی خدمات کا ذکر ہے ۔

امریکی فوج کے مرینیز ڈپارٹمنٹ میں کام کرنے والے ایک ایسے ہی مسلمان طیب راشد نے اپنے فوج کا کارڈ ڈونلڈ ٹرمپ کے ٹوئیٹر اکاونٹ پر تیس ہزار مرتبہ ٹوئٹ کیا ۔

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں