The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور بھارت کے وزرائے اعظم سے ملاقات جلد ہوگی، ڈونلڈ ٹرمپ

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ پاکستان اور بھارت کے درمیان تعلقات میں کافی پیشرفت ہوئی ہے اور میں خود جلد دونوں ممالک کے وزرائے اعظم سے ملاقات کروں گا۔

بین الااقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ رواں ماہ پاکستان اور بھارت کے وزرائے اعظم سے ملاقات ہو گی اور میرا خیال ہے دونوں ممالک کے درمیان تعلقات میں کافی پیشرفت بھی ہوئی ہے۔

امریکی صدر ٹرمپ کی پاکستان اور بھارت کے وزرائے اعظم سے ملاقات کے حوالے سے واشنگٹن ہاؤس سے تفصیلات بیان نہیں کی گئیں تاہم بھارتی وزیراعظم نریندر مودی سے ملاقات22 ستمبر کو ہوسٹن اور وزیراعظم عمران خان نے اقوام متحدہ کے اجلاس میں نیویارک میں ملاقات متوقع ہے۔

واضح رہے کہ صدر ٹرمپ ایک سے زائد بار مسئلہ کشمیر سمیت تمام مسئلوں کے حل کے لیے ثالثی کا کردار ادا کرنے کی پیشکش کی تھی لیکن اس پر پیشرفت نہیں ہوسکی تھی تاہم پاکستان کی مسلسل سفارتی کوششوں کے باعث مسئلہ کشمیر عالمی قوتوں میں تاحال زیر بحث ہے جس کا ایک مظہر امریکی صدر موجودہ بیان ہے۔

مزید پڑھیں: امریکی صدر ٹرمپ کی مسئلہ کشمیر پر چوتھی بار ثالثی کی پیشکش

واضح رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے مسئلہ کشمیر پر چوتھی بار ثالثی کی پیشکش کردی ہے اور کہا ہے کہ پاکستان اور بھارت کی قیادت سے جلد بات کریں گے، بات چیت میں مسئلہ کشمیر پر پیشرفت ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں