The news is by your side.

Advertisement

مارٹن لوتھرکنگ جونیئرکا خواب پورےامریکہ کا خواب ہے‘ ڈونلڈ ٹرمپ

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ مارٹن لوتھرکنگ کا خواب تھا لوگوں کورنگ ونسل سے نہ پہچانا جائے، مارٹن لوتھرکنگ جونیئرکا خواب پورے امریکہ کا خواب ہے۔

تفصیلات کے مطابق انقلابی رہنما مارٹن لوتھرکنگ جونیئرکے دن کے موقع پرامریکی صدرڈونلد ٹرمپ نے اپنے بیان میں کہا کہ مارٹن لوتھرکنگ جونیئرکا خواب کوئی نہیں چھین سکتا۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا مارٹن لوتھرکنگ جونیئرنے جس خواب کےلیے جان دی اسے کبھی نہیں بھلایا جاسکتا، مارٹن لوتھرکنگ جونیئرآئندہ نسلوں کے لیے ایک بڑی مثال ہیں۔

امریکی صدر نے کہا کہ ہرامریکی کونفرت، تعصب کے بغیرزندگی گزارنے کا حق ہے، انہوں نے کہا کہ برابری وآزادی کی جدوجہد کے لیے مارٹن لوتھرکنگ کی میراث کو برقرار رکھنا ہوگا۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ مارٹن لوتھرکنگ کا خواب تھا لوگوں کورنگ ونسل سے نہ پہچاناجائے، ان کا خواب پورے امریکہ کا خواب ہے۔


میں نسل پرست نہیں ہوں‘ ڈونلڈ ٹرمپ


خیال رہے کہ گزشتہ روزامریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ نے افریقی ممالک کے خلاف نازیبا الفاظ استعمال کرنے کے الزام کو مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں نسل پرست اور متعصب نہیں ہوں۔

یاد رہے کہ تین روز قبل امریکی صدر نے ہیٹی سمیت دیگر افریقی ممالک کے خلاف نازیبا الفاظ استعمال کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہمارے ملک میں گھٹیا ممالک سےلوگ کیوں آرہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں