امریکی صدر نے پیرس معاہدے پر موقف تبدیل کرنے کا اشارہ دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدر نے پیرس معاہدے پر موقف تبدیل کرنے کا اشارہ دے دیا

پیرس : امریکی صدرڈونلڈٹرمپ نے دورہ فرانس کے موقع پر موسمیاتی تبدیلی کے حوالے سے امریکی مؤقف میں تبدیلی کااشارہ دے دیا۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے دورۂ فرانس کے صدر ایمانیول میکرن سے ملاقات کی، اس موقع پر صدر ٹرمپ نے اشارہ دیا کہ امریکا موسمیاتی تبدیلی کے معاہدے کے حوالے سے اپنا مؤقف تبدیل کر سکتا ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا تھا کہ پیرس معاہدے کے حوالے سے کچھ ہو سکتا ہے۔

فرانس کے صدرکا کہنا تھا کہ امریکا کے پیرس معاہدے سے باہر نکلنے کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں لیکن فرانس موسمیاتی تبدیلی کے معاہدے پر قائم ہے، ہم جانتے ہیں کہ موسمیاتی تبدیلی کے حوالے سے ہمارے اختلافات کیا ہیں؟

ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ ضروری ہے کہ اس سمت میں آگے بڑھا جائے۔

خیال رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ فرانس کے دو روزہ دورے پر پیرس پہنچے، اس سے پہلے فرانس کے صدر امینیول میکخواں نے ایک سرکاری فوجی تقریب میں ان کا خیر مقدم کیا تھا۔


مزید پڑھیں : ڈونلڈ ٹرمپ کا پیرس ماحولیاتی معاہدے سے الگ ہونے کا اعلان


واضح رہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے گذشتہ ماہ اعلان کیا تھا کہ امریکہ پیرس میں ماحولیات سے متعلق طے پانے والے عالمی معاہدہ سے الگ ہورہا ہے کیوں کہ اس میں شامل شرائط کی وجہ سے اس پر اقتصادی بوجھ پڑرہا ہے۔

جس کے بعد ڈونلد ٹرمپ کو پیرس معاہدہ سے نکلنے پر تنقید کا سامنا ہے۔

اضح رہے کہ پیرس معاہدے کے تحت امریکہ اور دیگر 187 ممالک کی ذمہ داری ہے کہ وہ عالمی درجہ حرات میں اضافے کو دو ڈگری سے نیچے رکھیں اور مزید کوششیں کر کہ اس کو 1.5 ڈگری تک محدود کیا جائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں