site
stats
عالمی خبریں

اقوام متحدہ موثر نہیں رہی، ڈونلڈ ٹرمپ

واشنگٹن : امریکا کےنو منتخب صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے ایک پیغام میں کہا ہے کہ اقوام متحدہ بہت کچھ کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے لیکن اس وقت وہ ایک بے مقصد اور غیر موثر ادارہ بن کے رہ گیا ہے۔

یہ بات نومنتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے سماجی رابطے کی ویب سائیٹ ٹوئٹر پر تحریر کیئے گئے اپنے ایک پیغام میں کہی انہوں نے کہ اقوام متحدہ کی حیثیت کسی کلب کی طرح ہو کر رہ گئی ہے جہاں لوگ ایک دوسرے سے ملنے جلنے اور چائے پینے کے لیے اکھٹے ہوتے ہیں۔


انہوں نے مزید کہا کہ اقوام متحدہ بحثیت ادارہ بہت کچھ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے لیکن اس وقت وہ اتنا متحرک نہیں جتنا ہونا چاہیئے، ادارے کو متحرک اور موثر ہونے کی اشد ضرورت ہے اور ایسا نہ ہونے پر افسوس ہے۔

خیال رہے نومنتخب امریکی صدر کا یہ بیان ایک ایسے وقت سامنے آیا ہےجب کچھ دن قبل ہی اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نےمغربی کنارے اُور مشرقی یروشلم میں یہودی بستیاں تعمیر کرنےکےاسرائیلی فیصلےکیخلاف مذمتی قرارداد منظورکی ہے۔

یاد رہے نو منتخب امریکی صدر اپنی انتخابی مہم کے دوران متنازعہ بیانات اور نفرت آمیز رویے کے باعث ہدف تنقید بنتے رہے ہیں اور غیر ذمہ درانہ بیان بازی کی وجہ سے ٹرمپ کی اپنی جماعت کے لوگ ان سے پریشان ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top