The news is by your side.

Advertisement

صدارتی انتخابات : ڈونلڈ ٹرمپ نے نتائج روکنے کو فراڈ قرار دے دیا

واشنگٹن : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ مختلف گروہوں نے انتخابات متاثر کرنے کی کوشش کی، اچانک سب چیزیں رک گئیں یہ فراڈ ہے۔

ری پبلکن پارٹی کے صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نے اچانک نتائج کے رکنے کو فراڈ قراردے دیا،ڈونلڈ ٹرمپ نے اچانک ووٹوں کی گنتی روکنے پر سپریم کورٹ جانے کااعلان کرتے ہوئے کہا کہ اچانک سب چیزیں رک گئیں یہ فراڈ ہے، انتخابات میں قوم کے ساتھ بڑا فراڈ کیا گیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ امریکی عوام کا شکریہ ادا کرتا ہوں، مختلف گروہوں نے انتخابات متاثر کرنے کی کوشش کی لیکن ہم بڑی کامیابی کے جشن کیلئے تیار ہیں، انتخابات کے بہترین نتائج آرہے ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ وائٹ ہاؤس کے باہر اپنے حامیوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اس بار امریکی عوام بڑی تعداد میں ووٹ کیلئے باہر آئی ہے، ہم نے اوہائیو اور ٹیکساس سے کامیابی حاصل کرلی ہے، ٹیکساس سے ہم نے70ہزار ووٹ زیادہ حاصل کئے۔

انہوں نے کہا کہ شمالی کیرولینا میں بھی ہم کامیاب ہوگئے ہیں، پنسلوانیا سے جیت رہے ہیں، وہاں سے 60فیصد ووٹ حاصل کرچکے ہیں، مشی گن میں بھی ہم جیت رہے ہیں جبکہ مختلف ریاستوں میں ابھی گنتی جاری ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ ہم ایسی ریاست سے بھی جیت رہے ہیں جہاں سے توقع نہیں تھی، مجھے ٹیکساس کے گورنر نے جیت پر مبارکباد دی ہے لیکن اچانک یہ سب چیزیں رک گئیں یہ فراڈ ہورہا ہے، ہم جیت رہے ہیں اور ضرور جیتیں گے۔ اچانک نتائج آنا بند ہوگئے یہ قوم سے ایک بڑا فراڈ ہے، جہاں تک مجھے اندازا ہے ہم جیت چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں