The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدرنےایرانی ہم منصب کوملاقات کی پیشکش کردی

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ایرانی صدر حسن روحانی کو ملاقات کی پیشکش کرتے ہوئے کہا ہے کہ اگروہ ملنا چاہتے ہیں، تو میں ملاقات کے لیے تیار ہوں۔

تفصیلات کے مطابق وائٹ ہاؤس میں میڈیا نمائندوں سے گفتگو کے دوران امریکی صدر نے ایرانی ہم منصب کو ملاقات کی پیشکش کرتے ہوئے کہا کہ یہ ملاقات جب وہ چاہیں ہوسکتی ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا میں ملاقاتوں پریقین رکھتا ہوں، اگر وہ ملنا چاہتے ہیں تو ہم ملاقات کریں گے۔

امریکی صدر کی جانب سے کی جانے والے پیشکش پرایرانی صدر کے مشیرحامد ابوطالبی نے ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ جوہری معاہدے میں واپسی اورایرانی خودارادیت کو تسلیم کرنے کے بعد ہی ملاقات کی راہ ہموار ہوسکے گی۔

ایرانی صدرامریکا کودھمکیاں نہ دیں‘ ڈونلڈ ٹرمپ

ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے یہ بیان ایک ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب ان کا ایرانی صدر کے ساتھ رواں ماہ کے آغاز میں سخت جملوں کا تبادلہ ہوا تھا۔

امریکا ایران میں حکومت گرانا نہیں چاہتا‘ جیمزمیٹس

خیال رہے کہ 3 روز قبل امریکی وزیر دفاع جیمز میٹس کا کہنا تھا کہ امریکا ایران میں حکومت گرانا نہیں چاہتا، رویے اور پالیسیوں کی تبدیلی چاہتے ہیں۔

واضح رہے کہ ایران اور امریکا کے درمیان تعلقات 2015 میں ایران سے کیے گئے عالمی جوہری معاہدے سے امریکا کے رواں سال مئی میں نکلنےکے بعد سے شدید بحران کا شکار ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں