The news is by your side.

Advertisement

شاہی جوڑے کی شادی میں تحائف کے بجائے عطیات دینے کی اپیل

لندن: برطانوی شاہی خاندان کے نئے جوڑے شہزادہ ہیری اور ان کی منگیتر میگھن مرکل نے اپیل کی ہے کہ جو افراد ان کی شادی پر انہیں تحائف دینا چاہتے ہیں، وہ تحائف کے بجائے اس رقم کو فلاحی مقاصد کے لیے عطیہ کردیں۔

برطانوی ولی عہد شہزادہ چارلس کے چھوٹے صاحبزادے شہزادہ ہیری اور ان کی منگیتر امریکی اداکارہ میگھن مرکل 19 مئی کو شادی کے بندھن میں بندھنے جا رہے ہیں۔

ایسے میں شہزادہ ہیری کے دفتر کی جانب سے بیان جاری کیا گیا ہے کہ ان کی شادی میں تحائف بھجوانے کی خواہش رکھنے والے افراد وہی رقم فلاحی منصوبے میں بطور عطیہ دے دیں۔ ’یہ سخاوت بہت سے لوگوں کو فائدہ پہنچائے گی‘۔

شہزادے اور ان کی منگیتر نے اس سلسلے میں 7 فلاحی ادارے بھی منتخب کیے ہیں جن سے وہ دنوں منسلک ہیں اور وہ چاہتے ہیں کہ لوگ انہیں عطیات دیں۔

یاد رہے کہ برطانوی شہزداے ہیری نے امریکی اداکارہ میگھن مرکل سے گذشتہ برس منگنی کی تھی۔ شہزادہ ہیری سے ملاقات سے قبل میگھن پہلے بھی فلاحی کاموں سے منسلک رہ چکی ہیں۔

شہزادہ ہیری بھی اپنی والدہ اور بھائی کی طرح فلاحی سرگرمیوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ہیں۔ ان کی والدہ لیڈی ڈیانا، بھائی شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ کیٹ مڈلٹن بھی بے شمار فلاحی منصوبوں سے منسلک رہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں