The news is by your side.

Advertisement

سرکاری ملازمین کی تنخواہوں میں اضافہ ، عبدالحفیظ شیخ نے بڑی خوشخبری سنادی

اسلام آباد : مشیر خزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ کا کہنا ہے کہ حکومت کرونا وائرس کی روک تھام کیلئے آئی ایم ایف سے اہم رعایت لینے میں کامیاب ہوگئی جبکہ آئندہ بجٹ میں سرکاری ملازمین کی تنخواہیں بڑھانے کا بھی عندیہ دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق مشیر خزانہ ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ نے میڈیا سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کرونا وائرس کی روک تھام کیلئے حکومت آئی ایم ایف سے اہم رعایت لینے میں کامیاب ہوگئے ہیں.

مشیر خزانہ کا کہنا تھا کہ  کرونا وائرس پر اٹھنے والے اخراجات مالی خسارےمیں شامل نہیں ہوں گے، آئی ایم ایف کرونا اخراجات خسارے میں شامل نہ کرنے پر رضامند ہے۔

ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ نے کہا کہ وزیراعظم نےمعاشی اثرات سےنمٹنےکی حکمت عملی کی ذمہ داری سونپ دی، ایسی حکمت عملی وضع کریں گے کہ معاشی سرگرمیاں متاثر نہ ہوں، کوشش ہوگی اشیائےخوردونوش کی قلت یاقیمتوں میں اضافہ نہ ہو۔

ان کا کہنا تھا کہ کوشش ہے کورونا وائرس کے باعث بے روزگاری کا خطرہ پیدانہ ہو اور کسانوں کوبھی ان کی مصنوعات کاپورا معاوضہ ملتا رہے ، برآمدات متاثر ہونے کا خدشہ ہوا تو معاہدوں میں توسیع کی کوشش کریں گے۔

مشیر خزانہ نے مزید کہا کہ   پاکستان کی اسٹاک مارکیٹ صرف 10سے 11فیصد گری ہے، دنیا کی اسٹاک مارکیٹوں میں 1ٹریلین ڈالر کی مندی آئی ہے، مختلف ممالک، عالمی مالیاتی اداروں سے مالی وتکنیکی مدد لیں گے، جو ملک اس صورتحال سےنکل رہے ہیں ان سے بھی مدد لی جاسکتی ہے۔

ڈاکٹر عبدالحفیظ شیخ نے سرکاری ملازمین کی تنخواہیں بڑھانے کا عندیہ دیتے ہوئے کہا آئندہ بجٹ میں ملازمین کی تنخواہوں میں مناسب اضافہ کیا جائےگا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں