The news is by your side.

Advertisement

معروف ایٹمی سائنسدان ڈاکٹرعبدالقدیر نے اپنے انتقال کی خبروں کی تردید کردی

لاہور : معروف ایٹمی سائنسدان ڈاکٹر عبدالقدیر نے اپنے انتقال کی خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا میں خیرت سے ہوں، اور اللہ کے فضل و کرم سے تندرست ہوں، میرے انتقال کی جھوٹی خبریں پھیلائی جا رہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر اپنے انتقال کی خبروں معروف ایٹمی سائنسدان ڈاکٹر عبدالقدیر نے ویڈیو پیغام جاری کر دیا ہے۔

جس میں ڈاکٹرعبدالقدیر خان نے اپنے انتقال کی خبروں کی تردید کرتے کہا ہے کہ قوم مجھ سے متعلق خبریں سن سن کر پریشان ہو رہی ہے ، میں خیرت سے ہوں، اور اللہ کے فضل و کرم سے تندرست ہوں۔

انھوں نے واضح کیا کہ دشمن عناصر کی جانب سے میرے انتقال کی جھوٹی خبریں پھیلائی جا رہی ہیں، میرے انتقال کی صورت میں گھر سے اعلان کیا جائے گا، افواہوں پر کان نہ دھریں، اللہ مجھے دشمنوںکے دل جلانے کے لئے ضرور مزید کئی سال زندہ رکھے گا۔

خیال رہے ایٹمی سائنسدان ڈاکٹر عبدالقدیر خان علالت کے باعث اسپتال میں زیر علاج ہیں ، جس کے بعد سوشل میڈیا پر ان کے انتقال کی جھوٹی خبریں پھیل گئیں۔

واضح رہے پاکستان کے ایٹمی پروگرام کے خالق ڈاکٹرعبدالقدیر نے 1974 میں وزیراعظم ذوالفقارعلی بھٹو کو خط لکھ کرایٹمی پروگرام کے لیے کام کرنے کی پیشکش اور اسی سال کہوٹہ لیبارٹریز میں یورینیم کی افزودگی کا عمل شروع کیا۔

پاکستانی سائنسدانوں نے انتہائی مشکل حالات کے باوجود ایٹمی پروگرام کو جاری رکھا اورملک کو جدید ترین ایٹمی صلاحیت رکھنے والے ممالک میں شامل کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں