The news is by your side.

Advertisement

میرے خلاف مقدمات کے پیچھے حضرت یونس کے دور جتنی بڑی مچھلی ہے

کراچی: ڈاکٹر عاصم حسین نے کہا ہے کہ ان کے خلاف قائم ہونے والے مقدمات کے پیچھے حضرت یونس علیہ السلام کے دور جتنی بڑی مچھلیوں کا ہاتھ ہے۔

سابق وفاقی وزیر پٹرولیم ڈاکٹر عاصم حسین کے وکیل نے آج عدالت میں دلائل دیتے ہوئے کہا کہ ڈاکٹر عاصم حسین جوڈیشل ریمانڈ ہیں ان کی طبعیت ناساز ہے اور وہ جناح اسپتال میں زیر علاج ہیں، عدالت کی جانب سے ڈاکٹرعاصم کے مرض کی تشخیص کے لیے 6 رکنی میڈیکل بورڈ بھی تشکیل دیا گیا تھا۔

ڈاکٹر عاصم کے وکیل نے عدالت کو میڈیکل بورڈ کی تجاویزات پڑھ کر سنائیں جس میں ڈاکٹر عاصم کی جلد ازجلد سرجری کا مشورہ دیا گیا تھا اس موقع پر ڈاکٹر عاصم کے وکیل نے عدالت سے استدعا کی کہ جناح اسپتال کی انتطآمیہ کو جلد از جلد آپریشن کرانے کا حکم دیا جائے جس کے اخراجات ڈاکٹر عاصم خود اُٹھانے کو تیار ہیں۔

سواری جانب نیب کی جانب سے سابق مشیر پٹرولیم ڈاکٹر عاصم حسین کو کرپشن کے دوکیسیز میں عدالت میں پیش کیا گیا جہاں ڈاکٹر عاصم نے صحافیوں سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ میرے خلاف تمام مقدمات جھوٹے ہیں اور میں اس کھلے جھوٹ کو نہیں مانتا۔

اس موقع پر ایک صحآفی کی جانب سے پوچھے گئے کہ سوال کہ آپ کے خلاف مقدمات کے پیچھے کو ن ہے کہ جواب میں ڈاکٹر عاصم نے جواب دیا کہ میرے خلاف دائر مقدمات کے پیچھے جن بڑی مچھلیوں کا ہاتھ ہے وہ حضرت یونس علیہ السلام کے دورجتنی مچھلیوں کے برابر ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں