The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کو اپنے کرتوتوں کی سزا مل رہی ہے‘ ڈاکٹرعاصم

کراچی : سابق مشیر پیٹرولیم ڈاکٹرعاصم حسین کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف کو بہادری کے ساتھ مقدمات کا سامنا کرنا چاہیے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں صحافیوں سے غیررسمی گفتگو کرتے ہوئے پیپلزپارٹی کے رہنما ڈاکٹرعاصم حسین نے کہا کہ نوازشریف کو اپنے کرتوتوں کی سزا مل رہی ہے، عوام کے پیسے لوٹنے کی سزامل رہی ہے۔

صحافی نے سوال کیا کہ نواز شریف کہتے ہیں کہ ان سے بڑا مظلوم کوئی نہیں ہے؟ جس پر ڈاکٹرعاصم حسین نے جواب دیا کہ ہر آدمی کہتا ہے کہ میرے ساتھ ظلم اور زیادتی ہورہی ہے۔

سابق مشیر پیٹرولیم ڈاکٹرعاصم حسین کا کہنا تھا کہ نواز شریف کو بہادری کے ساتھ مقدمات کا سامنا کرنا چاہیے۔

ڈاکٹرعاصم کا کہنا تھا کہ چوہدری نثارکا مستقبل ختم ہوچکا ایسوں کا مستقبل ختم ہی ہونا چاہیے، جو آدمی سسٹم میں فٹ نہیں ہوتا وہ ویسے ہی آؤٹ ہو جاتا ہے۔

پیپلزپارٹی کے رہنما ڈاکٹرعاصم کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ ن کے قائد نوازشریف چوہدری نثارکومعاف نہ کریں تو ان کا کوئی مستقبل نہیں ہے۔

صحافی نے سابق مشیر پیٹرولیم ڈاکٹرعاصم حسین سے سوال کیا کہ اگر چوہدری نثار پیپلزپارٹی میں آتے ہیں تو قبول کریں گے؟ جس پر انہوں نے جواب دیا کہ میں اپنی قیادت سے کہوں گا ایسے لوگوں کو لینا ہی نہیں چاہیے۔

ڈاکٹرعاصم حسین کو بیرون ملک جانے کی اجازت مل گئی

خیال رہے کہ 7 اپریل کو پیپلزپارٹی کے رہنما ڈاکٹرعاصم حسین نے علاج کے لیے بیرون ملک جانے کی اجازت کے لیے احتساب عدالت میں درخواست دائر کی تھی جس میں کہا گیا تھا کہ 10 سے 17 اپریل کو بیرون ملک جانا ہے۔

عدالت نے سابق مشیر پیٹرولیم ڈاکٹرعاصم حسین کی درخواست منظور کرتے ہوئے کیس کی سماعت 21 اپریل تک ملتوی کردی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں