The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو بلیک لسٹ کرنے سے متعلق بھارتی میڈیا نے غلط خبر چلائی، ترجمان دفتر خارجہ

اسلام آباد: ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر فیصل کا کہنا ہے کہ پاکستان کو بلیک لسٹ کرنے سے متعلق بھارتی میڈیا نے غلط خبر چلائی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل کا کہنا ہے کہ بھارتی میڈیا نے پروپیگنڈا کرکے ایف اے ٹی ایف کی جانب سے پاکستان کو بلیک لسٹ کرنے کی غلط خبر چلائی۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ ایف اے ٹی ایف کی ویب سائٹ پر جاکر دیکھا جاسکتا ہے، ایف اے ٹی ایف سے ہماری ملاقات اکتوبر میں ہونی ہے۔

ڈاکٹر فیصل نے کہا کہ وزیر خارجہ ایک دن میں 4، 4 وزرائے خارجہ سے ٹیلیفونک رابطے کررہے ہیں، کشمیر کی صورت حال پر پاکستان اپنا بھرپور کردار ادا کررہا ہے۔

مزید پڑھیں: ایشیا پیسیفک گروپ میں پاکستان کو بلیک لسٹ کرانے کی بھارتی کوششیں ناکام

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان بھی مختلف ممالک کے وزرائے اعظم سے گفتگو کررہے ہیں، سفارتی محاذ پر پاکستان کشمیر کا مقدمہ لڑ رہا ہے۔

واضح رہے کہ ایف اے ٹی ایف کے ایشیا پیسیفک گروپ میں بھارت بھرپور کوششوں کے باوجود پاکستان کی درجہ بندی کم کرانے اور بلیک لسٹ کرانے میں ناکام رہا تھا۔

اعلامیہ میں پاکستان کوبلیک لسٹ کرنے یا انہانسڈایکس پیڈائٹڈ فالو اپ کا ذکرہی نہیں ہے اور کہا گیا پاکستان سمیت پانچ ممالک کی میوچل ایویلیو ایشن رپورٹ اپنائی گئی ہے، ان ممالک میں چین اورفلپائن بھی شامل ہیں۔

وزارت خزانہ کا کہنا تھا کہ ایشیاپیسیفک گروپ کسی کوبلیک لسٹ کرنےکامینڈیٹ نہیں رکھتا، بھارتی میڈیا کی اس حوالے سے رپورٹس بے بنیاد اور حقائق کے برعکس ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں