شہری پر تشدد، پی ٹی آئی کے ایم پی اے عمران شاہ پر 5لاکھ روپے جرمانہ عائد -
The news is by your side.

Advertisement

شہری پر تشدد، پی ٹی آئی کے ایم پی اے عمران شاہ پر 5لاکھ روپے جرمانہ عائد

ڈاکٹر عمران شاہ ایدھی ہوم میں20بزرگوں کا مفت علاج بھی کریں گے، ڈسپلنری کمیٹی پی ٹی آئی

کراچی : تحریک انصاف کی ڈسپلنری کمیٹی نے ڈاکٹر عمران شاہ کو آخری بار تنبیہ کرتے ہوئے ان پر5لاکھ روپے جرمانہ عائد کردیا، 20افراد کا مفت علاج بھی کرنا پڑے گا۔

تفصیلات کے مطابق شہری کو تھپڑ مارنے کے جرم میں پی ٹی آئی کے رکن صوبائی اسمبلی ڈاکٹر عمران شاہ پر5لاکھ روپےجرمانہ عائد کردیا گیا ہے۔

یہ بات کراچی میں تحریک انصاف کراچی کے صدر فردوس شمیم نقوی نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہی اس موقع پر پی ٹی آئی کی ڈسپلنری کمیٹی کے اراکین کی بھی موجود تھے۔

فردوس شمیم نقوی نے کہا کہ ڈاکٹرعمران شاہ نے پارٹی کے سامنے اپنا جرم قبول کرلیا ہے، لہٰذا کمیٹی نے فیصلہ کیا ہے کہ ڈاکٹر عمران شاہ بطور جرمانہ اولڈ پیپلز ہوم میں5لاکھ روپے چندہ دیں گے۔

اس کے علاوہ وہ ایدھی ہوم میں20بزرگوں کا مفت علاج بھی کریں گے، انہوں نے مزید کہا کہ ڈسپلنری کمیٹی نے تمام حقائق کو مدنظر رکھتے ہوئے فیصلہ کیا ہے، ڈاکٹر عمران شاہ نے دوبارہ اس قسم کا ایسا کچھ کیا تو ان کی پارٹی رکنیت منسوخ کرکے سے نکال دیا جائے گا۔

یاد رہے چند روز قبل تحریک انصاف کے ایم پی اے عمران علی شاہ نے کراچی میں سڑک پر ایک شہری کو سرعام تشدد کا نشانہ بنایا تھا، جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پروائرل ہوگئی تھی، جس کے بعد سے انہیں شدید تنقید کا سامنا تھا، بعد ازاں نو منتخب رکن نے شہری کے گھر جاکر ان سے معافی مانگی تھی۔

مزید پڑھیں: شہری پر تشدد ، تحریک انصاف نے ڈاکٹرعمران علی شاہ کی پارٹی رکنیت معطل کردی

اس کے علاوہ چیف جسٹس ثاقب نثار نے تحریکِ انصاف کے نو منتخب رکن صوبائی اسمبلی ڈاکٹر عمران شاہ کے ہاتھوں شہری پر تشدد کی ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہونے اور شہریوں کی جانب سے احتجاج اور اپیلوں پر ازخود نوٹس لیا، چیف جسٹس نے عمران شاہ کو تین دن میں عدالت کے روبرو جواب جمع کرانے کا حکم صادر کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں