dr ruth ڈاکٹررتھ فاؤ کی خدمات کے اعتراف میں اعزازی ٹکٹ کا اجراء pakistan
The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹررتھ فاؤ کی خدمات کے اعتراف میں اعزازی ٹکٹ کا اجراء

اسلام آباد : جذام کے مریضوں کی مسیحا ڈاکٹر رتھ فاؤ کی انسانیت کیلئے خدمات کے اعتراف میں پاکستان پوسٹ کی جانب سےاعزازی ٹکٹ کا اجراء کیا گیا ہے،ٹکٹ کی مالیت 8 روپے ہے۔

تفصیلات کے مطابق کوڑھ کے مرض کو پاکستان سے ختم کرنے میں اہم کردار ادا کرنے والی ڈاکٹر رتھ فاؤ کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لئے محکمہ پاکستان پوسٹ نے ایک یادگاری ٹکٹ جاری کیا ہے۔

اس حوالے سے میری ایڈی لیڈ سینٹرمیں تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں پوسٹ ماسٹر جنرل اکبر علی دیرو، ڈپٹی پوسٹ ماسٹر مصطفی کمال کے علاوہ پوسٹ آفس حکام، سول سوسائٹی اور عملے نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پوسٹ ماسٹرجنرل اکبر علی دیرو نے کہا کہ ڈاکٹر روتھ فاؤ کی انسانیت کیلئے خدمات ناقابل فراموش ہیں۔

پاکستانی عوام مرحوم ڈاکٹر روتھ فاؤ کے شکر گزار ہیں، انہوں نے بتایا کہ پاکستان پوسٹ کی جانب سے ان کے اعزاز میں8روپے کی قیمت کے دو لاکھ ٹکٹ چھاپے گئے ہیں۔

تقریب سے خطاب میں سی ای او ایم اے ایل سی مارون لوبو کا کہنا تھا کہ اس تقریب میں شرکت میرے لیے اعزاز کی بات ہے، انسانیت کی خدمت اور محبت کاچہرہ یاد کرناہو تو روتھ فاؤ کو یاد کرو۔


مزید پڑھیں: ڈاکٹررتھ فاؤ87سال کی عمرمیں دار فانی سے کوچ کرگئیں


واضح رہے کہ87سالہ ڈاکٹر رتھ فاؤ نو ستمبر1929کو جرمنی کے شہر لیپ زگ میں پیدا ہوئیں اور31 سال کی عمر میں 1960 میں پاکستان آئیں، انہوں نے جذام کے مریضوں کے لیے اپنی ساری زندگی وقف کردی تھی۔

وہ جذام کو مریضوں کو مفت سہولیات فراہم کرتی تھیں وہ اس دوران جذام کے مریضوں کے ساتھ ہی اپنا زیادہ وقت گزارتی تھیں، انہوں نے ساری عمر شادی نہیں کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں