The news is by your side.

Advertisement

‘بلین ٹری منصوبہ پاکستان کیلئے اعزاز بن گیا’

لاہور : معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل کا کہنا ہے کہ بلین ٹری منصوبہ پاکستان کیلئےاعزازبن گیا ہے، وزیراعظم نےآنیوالی نسلوں کی بہتری کیلئےبلین ٹری منصوبہ شروع کیا۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ جولائی 2020سےمارچ 2021کےدوران حکومت نے 814 ملین نئے درخت لگائے، بلین ٹری منصوبےپرمخالفین تنقیدکرتےہوئےگھٹیاسیاست چمکاتےرہے، بلین ٹری منصوبہ پاکستان کیلئےاعزازبن گیا ہے اور ماحولیاتی تبدیلیوں کےحوالے سے پاکستان کے اقدامات کو دنیا نے سراہا۔

شہبازگل کا کہنا تھا کہ ماضی میں ٹمبر مافیا نے جنگل کاٹ کرخزانے کو کھربوں کا نقصان پہنچایا، ملک میں ماحولیاتی تبدیلی کے شدید اثرات کے ذمہ داربھی یہی لوگ تھے، ماضی کےحکمرانوں نےمافیاکوبھی چندٹکوں کیلئےکھلی چھوٹ دےرکھی تھی، ان کےنزدیک ملک کامستقبل نہیں ان کی نسلوں کا مستقبل اہم تھا۔

معاون خصوصی نے مزید کہا کہ وزیراعظم عمران خان نےکہاکہ انہیں آنیوالی نسلوں کی فکر ہے، وہ صرف وزیراعظم کاجملہ نہیں بلکہ انکاایمان تھا، اسی مقصدکیلئےوزیراعظم عمران خان نےمشکل ترین جنگ لڑی، وزیراعظم نےآنیوالی نسلوں کی بہتری کیلئےبلین ٹری منصوبہ شروع کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں