The news is by your side.

Advertisement

نااہل شریف گیدڑ بھپکیوں کے بعد منت سماجت پر آگئے، شہباز گل

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے کہا ہے کہ جعلی اکاؤنٹس کے ذریعے منی لانڈرنگ کرنے والے اصل بہروپیے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار شہباز گل نے مریم اورنگزیب کے بیان پر اپنے ردعمل میں کیا، انہوں نے کہا کہ آسکر  ونر شعبدہ باز بیماری کے بہانے مفرور ہیں۔

ڈاکٹر شہباز گل کا کہنا تھا کہ لمبے بوٹ پہن کر فوٹو شوٹ کرنے والے شعبدہ بازوں کو قوم نہیں بھولی، مفرور اور ضمانتی چوروں کی کوئی وقعت نہیں ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ نااہل شریف گیدڑ بھپکیوں کے بعد منت سماجت پر آچکے ہیں، نااہل درباری صبح شام اتحادیوں کے پاؤں پڑ رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اس ذلت کے بعد وقتے آنے پر شکست ایک بار پھر آپ کا مقدر ہوگی، ان تِلوں میں تیل نہیں، آپ اور آپ کا بیانیہ پھٹ چکا۔ ڈاکٹر شہباز گل کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان کی قیادت میں آنے والا وقت پاکستان کی ترقی کا ہے۔

واضح رہے کہ ن لیگ کی رہنما مریم اورنگزیب نے وزیراعظم کے اعلانات کو نئی شعبدہ بازی قرار دیا تھا ، ان کا کہنا تھا کہ عوام جانتی ہے کہ یہ اعلان اپنے اقتدار کی ڈوبتی کشتی بچانے کیلئے ہے۔

مریم اورنگزیب نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ خزانہ خالی، معیشت تباہ اور مہنگائی ساتویں آسمان پر ہے اور عمران صاحب ریلیف کے نئے دھوکے دے رہے ہیں لیکن عوام اب ان کے دھوکے میں نہیں آئے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ تحریک عدم اعتماد گرتی ہوئی دیواروں کیلئے آخری دھکا ثابت ہوگی، تاریخ کا بدترین قرض لاد کر ریلیف کی باتیں محض دھوکہ ہے، پیٹرول کی قیمت میں70روپے کی کمی کریں تاکہ عوام کا بھلا ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں