عوامی تحریک کا پی ٹی آئی کی تحریک احتساب میں بھرپور شرکت کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

عوامی تحریک کا پی ٹی آئی کی تحریک احتساب میں بھرپور شرکت کا اعلان

لاہور: پاکستان عوامی تحریک نے پی ٹی آئی کی تحریک احتساب میں شرکت کا اعلان کردیا، سربراہ عوامی تحریک طاہر القادری نے کہا ہے کہ تین ستمبر کو لاہور میں لوگوں کا سمندر امڈ آئے گا، نواز شریف کا وزیراعظم کے عہدے پر رہنا ملک کے لیے خطرناک ہے، کراچی میں پاکستان مخالف تقریر کا متن اسلام آباد سے گیا۔

Terrorists' sanctuaries are in Punjab: Qadri by arynews
یہ اعلان انہوں نے لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا۔ اس موقع پر پی ٹی آئی کے مرکزی رہنما جہانگیر ترین اور عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد بھی موجود تھے۔

احتجاج سانحہ ماڈل ٹائون اور پاناما لیکس پر ہے، طاہر القادری

ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا کہ راولپنڈی کے مارچ کو پاکستان مارچ کا نام دیا گیا ہے، پاکستان مارچ کا مقصد سانحہ ماڈل ٹاؤن کے شہداء کا قصاص اور پاناما لیکس میں ملوث حکمرانوں کو کیفر کردار تک پہنچانا ہے۔

All parties invited to participate in… by arynews

پاکستان مخالف تقریر کا ڈرافٹ اسلام آباد سے گیا، طاہر القادری

ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا کہ حکمرانوں کا اقتدار ملک و قوم کے لیے خطرہ ہے، کراچی کی سرزمین سے پاکستان کی سالمیت کے خلاف بات کی گئی، پاکستان مخالف بات اور نعروں کا ڈرافٹ اسلام آباد سے گیا تھا، نواز شریف نے پاکستان مخالف نعروں کے معاملے کی اب تک مذمت نہیں کی اور نہ آج کے اجلاس میں یہ معاملہ زیر بحث آیا۔

مودی نے بلوچستان پر بیان دیا، نواز شریف چپ رہے، قادری

انہوں نے کہا کہ اسی طرح بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی جانب سے بلوچستان کے معاملے پر بیانات دیے گئے لیکن نواز شریف چپ رہے۔ انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کی ساری جڑیں پنجاب میں ہیں، سندھ اور کراچی میں آپریشن جاری ہے لیکن پنجاب میں آج تک آپریشن نہیں ہوا۔

شریف خاندان کی ملوں میں بھارتی شہری انجینئرز بن کر رہ رہے ہیں، قادری

عوامی تحریک کے سربراہ نے کہا کہ بھارت سے آنے والوں کو پنجاب حکومت پروٹوکول دیتی ہے، شریف خاندان کی ملز میں بھارتی شہری انجینئرز بن کر رہ رہے ہیں، خدا جانے پاکستان آنے والے ان بھارتی شہریوں میں کتنے جاسوس ہوں گے، نواز شریف کا وزیراعظم کے عہدے پر رہنا ملک کے لیے خطرناک ہے۔

تین ستمبر کو تحریک انصاف کی ریلی میں بھرپور شرکت کریں گے، قادری

عوامی تحریک کے سربراہ نے کہا کہ یہ وقت ہے کہ تین ستمبر کو پوری قوم یوم احتجاج کے طور پر منائے، عوامی تحریک تین ستمبر کو تحریک انصاف کی احتساب ریلی میں شرکت کرے گی۔

طاہرالقادری نے مزید کہا کہ ظالم حکمرانوں سے چھٹکارے کا وقت آگیا ہے، پاکستانی ایک برداری ہو کر گھروں سے نکلیں اور ملکی سالمیت کا دفاع کریں، تین ستمبر کو پاکستان کو بچانے کے لیے ملک گیر احتجاج ہوگا۔

ق لیگ نے بھی شرکت کی دعوت قبول کرلی، جہانگیر ترین

تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین نے اپنے خطاب میں کہا کہ تین تاریخ کو لاہور میں مارچ کریں گے، عوامی تحریک بھرپور طریقے سے ہمارا ساتھ دے گی۔

تمام جماعتوں کوتحریک احتساب میں شرکت کی دعوت دی ہے اور ق لیگ سمیت کئی جماعتوں نے شرکت کی دعوت قبول کرلی ہے، میں ڈاکٹر طاہر القادری کا مشکور ہوں کہ انہوں نے ہماری دعوت قبول کی۔

تین ستمبر کو لاہور میں عوام کا سمندر موجود ہوگا، جہانگیر ترین

جہانگیر ترین نے کہا کہ تین ستمبر کو لاہور میں عوام کا سمندر موجود ہوگا۔ کرپٹ حکومت کے خلاف تمام جماعتوں کو ساتھ ملائیں گے کیوں کہ پاناما لیکس پر اب تک کوئی پیش رفت نہیں ہوئی۔

گو نواز گو پر ساری جماعتیں اکٹھی ہوگئیں، شیخ رشید
اس موقع پر شیخ رشید احمد نے کہا کہ ہم سب کا ایک ایجنڈا ہے اور وہ ہے گو نواز گو اور اس ایجنڈے پر ساری جماعتیں اکٹھی ہوگئی ہیں، تمام جماعتیں ساتھ مل کر چلیں۔

Parties united over ‘Go Nawaz Go’ agenda, final… by arynews

انہوں نے کہا کہ ہم سب کے دروازوں پر گئے لیکن انصاف نہیں ملا، اسپیکر کا دروازہ بھی کھٹکھٹایا، نااہلی کا ریفرنس بھی دیا، مگر کہیں انصاف نہیں ملا۔

ہمیں مبجور کردیا گیا، اب فیصلہ سڑکوں پر ہوگا، شیخ رشید

انہوں نے کہا کہ اب فیصلہ سڑکوں پر ہوگا کیوں کہ ہمیں سڑکوں پر آنے پر مجبور کردیا گیا ہے، لوگ عوامی تحریک اور پی ٹی آئی کو ایک دیکھنا چاہتے ہیں، دونوں جماعتوں کو مل کر چلنے پر مبارک باد پیش کرتاہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں