The news is by your side.

Advertisement

وزیر صحت نے پنجاب ہیپاٹائٹس کنٹرول پروگرام کی ذمہ داری سیکنڈ ہیلتھ کیئر کے سپرد کردی

لاہور: وزیرصحت پنجاب ڈاکٹریاسمین راشد نے پنجاب ہیپاٹائٹس کنٹرول پروگرام کے تمام انتظامی امور محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈ ہیلتھ کیئر کے سپرد کرنے کا حکم جاری کردیا۔

نمائندہ اے آر وائی حسن حفیظ کے مطابق ڈاکٹریاسمین راشد نے یہ ہدایت محکمہ اسپیشلائزڈ ہیلتھ کیئر اینڈ میڈیکل ایجوکیشن میں پنجاب ہیپاٹائٹس کنٹرول پروگرام کے حوالہ سے اعلیٰ سطح اجلاس میں دی۔

اس موقع پر صوبائی سیکرٹری محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر زاہد اختر زمان، اسپیشل سیکرٹری میاں شکیل احمد و دیگر افسران موجود تھے۔

ڈاکٹر یاسمین راشد نے بلڈ ٹرانسفیوژن سروسز پنجاب کی استعدادکار کو بڑھانے کے حوالہ سے بھی انتظامی امور کا جائزہ لیا۔ انہوں نے کہا کہ محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر آئندہ ہیپاٹائٹس کی ادویات کی خریداری، اسکریننگ اور علاج معالجے کا مکمل ذمہ دار ہوگا۔

انہوں نے بتایا کہ محکمہ پرائمری ہیلتھ 116 ڈی ایچ کیو اور تحصیل ہیڈ کوارٹرز، محکمہ اسپیشلائزڈ ہیلتھ کیئر 23اسپتالوں جبکہ پی کے ایل آئی 23اضلاع کے ڈسٹرکٹ ہیڈکوارٹرزمیں ہیپاٹائٹس کی روک تھام کے لیے مریضوں کو طبی سہولیات فراہم کر رہا ہے۔

ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا تھا کہ محکمہ پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر میں پنجاب ہیپاٹائٹس کنٹرول پروگرام کے اعداد وشمار سے متعلق ڈیش بورڈ بنایا جائے گا کیونکہ ہمیں پروگرام کی تمام تر سرگرمیاں یکجا کرنا اور اسٹین ایبل گولز 2030 کے ہدف کو حاصل کرنا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں