The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں کرونا کے کیسز اور اموات بڑھ رہی ہیں، ظفر مرزا نے خبردار کردیا

اسلام آباد: معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزکا کہنا ہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس کے کیسز اوراموات بھی بڑھ رہی ہیں، کرونا ختم نہیں ہوا بلکہ بڑھ رہا ہے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ملک میں کرونا وائرس کے کیسز اور اموات میں اضافہ ہورہا ہے، وبا ختم ہوگی یہ کہنا قبل از وقت ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے عید کرونا وائرس کے فرنٹ لائن سولجز کے نام کی ہے، ڈاکٹرز، طبی عملہ اپنی عید قربان کرکے فرائض انجام دے رہا ہے۔

ظفر مرزا نے کہا کہ شہری سمجھ رہے ہیں عید کے بعد یہ بیماری ختم ہوجائیگی تو یہ تاثر غلط ہے، عوام نے احتیاطی تدابیر کو برقرار نہ رکھا تو صورتحال گھمبیر ہوجائے گی۔

معاون خصوصی برائے صحت نے کہا کہ پوری دنیا میں کرونا کے 55 لاکھ تصدیق شدہ کیسز ہیں، دنیا میں کرونا سے ساڑھے 3لاکھ کے قریب اموات ہوچکی ہیں، دنیا میں اب تک 45 فیصد لوگ صحت یاب بھی ہوچکے ہیں۔

مزید پڑھیں: کروناوائرس: پاکستان میں ہلاکتوں کی تعداد ایک ہزار 167 ہوگئی، مزید کیسز رپورٹ

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں کل تک 4لاکھ 83 ہزارسےزائد کیسز ہوچکے ہیں، پاکستان میں کرونا کے 56 ہزار 349 کیسز کنفرم ہیں۔

ظفر مرزا نے کہا کہ پاکستان میں کرونا کے 37 ہزار 700 ایکٹو کیسز ہیں جبکہ 4365 مریضوں میں سے 112 اسپتالوں میں وینٹی لیٹرز پر ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ملک میں میں 95 فیصد مریض معمولی یا اس سےتھوڑے زیادہ کرونا سےمتاثر ہیں، 24 گھنٹے میں 34 افراد کرونا سے جاں بحق ہوئے۔

ظفر مرزا کا کہنا تھا کہ پاکستان میں مجموعی طور پر1157 افراد کرونا سے جاں بحق ہوئے، یہ سوچ غلط ہے کہ پاکستان میں کرونا وائرس یا اس کا پھیلاؤ ختم ہوچکا ہے، ہم نے ذمہ داری پوری نہ کی تو آئندہ دنوں میں مزید کیسز سامنے آئیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں