The news is by your side.

Advertisement

کروڑوں کی لاٹری جیتنے والے شخص نے رقم والدین کے نام کردی

ابوظبی : متحدہ عرب امارات میں ملازمت کرنے والے 36 سالہ بنگلادیشی نوجوان محمد سُمن حاجی کو 10 لاکھ درہم کی لاٹری نے کروڑ پتی بنا دیا۔

تفصیلات کے مطابق کہتے ہیں کہ قسمت کی دیوی کبھی بھی اور کہیں بھی کسی پر بھی مہربان ہو سکتی ہے اور ایسا ہی کچھ شمالی بنگلادیش سے تعلق رکھنے والے محمد حاجی کے ساتھ بھی ہوا، جب ایک لاٹری نے اس کی زندگی ہی بدل ڈالی۔

محمد حاجی نے گزشتہ روز ابوظبی میں واقع ایک مال میں ہونے والی قرعہ اندازی میں ایک کروڑ 94 لاکھ روپے کی لاٹری جیتی ہے اور کچھ روز بعد اسے 10 لاکھ امارتی درہم کا چیک دے دیا جائے گا۔

بنگلا دیشی شہری نے انٹرویو میں بتایا کہ میں دنیا کا خوش نصیب ترین باپ ہوں جس کے ہاں ایک ہفتہ قبل ہی جڑواں بچوں کی پیدائش ہوئی ہے اور خدا نے مجھے تحفے میں دس لاکھ درہم دے دئیے۔

بنگلادیشی شہری سنہ 2009 میں ملازمت کی غرض سے متحدہ عرب امارات آیا تھا اور ابوظبی میں ایک ڈرائیور کی حیثیت سے کام کرتا ہے۔

محمد نے پیسے کہاں خرچ کرو گے کے جواب میں بتایا کہ وہ اس رقم سے اپنے بچوں کے سونا خریدے گا تاکہ مستقبل میں ان کے کام آسکے اور اپنی انعامی رقم کو اپنے اہلیہ کے ساتھ ساتھ اپنے والدین، تین بہنوں اور دو بھائیوں کے ساتھ بانٹوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں