The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019: کس ٹیم نے کتنے کیچز ڈراپ کیے؟

کراچی: کرکٹ میں ایک محاورہ ہے کیچز ون میچز اور یہ بالکل صحیح بھی ہے جو ٹیم مشکل کیچ پکڑلیتی ہے اس کی جیت یقینی ہوجاتی ہے اور جو ٹیم میچ میں گرا دے تو کہا جاتا ہے میچ گرا دیا۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ کپ 2019 میں شریک تمام ٹیموں میں سے کس ٹیم نے کتنے کیچ چھوڑے، فہرست کے مطابق پاکستان نے سب سے زیادہ کیچز چھوڑے ہیں۔

پوائنٹس ٹیبل پر چھٹے پانچویں نمبر پر موجود سری لنکا نے اپنے میچز میں 3 کیچ ڈراپ کیے، پوائنٹس ٹیبل پر سب سے آخری ٹیم افغانستان نے دو کیچز ڈراپ کیے۔

اسی طرح روایتی حریف بھارت کی ٹیم نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے صرف ایک کیچ چھوڑا ہے، جبکہ آسٹریلیا اور بنگلہ دیش نے چار، چار کیچز چھوڑے ہیں۔

مزید پڑھیں: میچ میں بہت کیچز چھوڑے، سرفراز کا اعتراف

میزبان انگلینڈ پاکستان کے بعد سب سے زیادہ 12 کیچز گرائے ہیں، ورلڈ کپ 2019 کی اب تک کی ناقابل شکست ٹیم نیوزی لینڈ نے 9 کیچز چھوڑے ہیں۔

ورلڈ کپ سے باہر ہونے والی جنوبی افریقہ کی ٹیم نے بھی 8 کیچز ڈراپ کیے ہیں، کالی آندھی کے نام سے مشہور ویسٹ انڈین ٹیم نے 6 کیچز گرائے ہیں۔

ورلڈ کپ 2019 میں اب تک کے سب سے زیادہ پاکستان نے کیچز ڈراپ کیے ہیں، پاکستان نے مجموعی طور پر 14 کیچز ڈراپ کیے ہیں۔

واضح رہے کہ جنوبی افریقہ کے خلاف کامیابی کے بعد سرفراز احمد نے کہا تھا کہ ہم نے بہت کیچز چھوڑے ہیں فیلڈنگ میں بہتری لانے کی ضرورت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں