The news is by your side.

Advertisement

موسم سرما: وہ عادات جو جلد کو خشکی سے بچائیں

موسم سرما میں جلد کی خشکی نہایت عام مسئلہ ہے جس کے لیے مختلف ٹوٹکے اور کریمز استعمال کیے جاتے ہیں، تاہم ان کے علاوہ بھی موسم سرما میں کچھ عادات اپنانے کی ضرورت ہے تاکہ جلد کی نمی بحال رہ سکے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ سرد موسم میں جلد زیادہ توجہ اور وقت مانگتی ہے۔ ایسے موسم میں جلد کے لیے بہترین موائسچرائزر، پانی کا زیادہ استعمال اور متوازن غذا لینی چاہیئے۔

اس کے علاوہ وہ عادات جو موسم سرما میں اپنائی جانی ضروری ہیں وہ کچھ یہ ہیں۔

گرم شاور سے پرہیز

موسم سرما میں غسل کے لیے گرم پانی کا استعمال کیا جاتا ہے لیکن یہ ہماری جلد کو خشک بنانے والی ایک بڑی وجہ ہے، خاص طور پر اگر کوئی شخص بہت زیادہ گرم پانی سے غسل کرے۔

ماہرین کے مطابق نہاتے ہوئے نیم گرم پانی استعمال کریں، نہانے کا وقت مختصر رکھیں تاکہ زیادہ دیر تک گرم پانی جلد پر نہ پڑے، اور گرم پانی سے نہانے کے فوراً بعد گھر سے باہر نکلنے سے گریز کریں۔

گرم پانی جلد کی نمی کو خشک کردیتا ہے اور اگر نہانے کے فوراً بعد باہر نکلا جائے گا تو گرد و غبار اور سرد ہوا جلد کو مزید نقصان پہنچا سکتی ہے۔

پھلوں کا استعمال

موسم سرما میں پھلوں کا استعمال بڑھا دیں تاکہ جسم میں نمی کی مقدار متوازن رہے، موسمی پھل نہ صرف جسم سے مضر اجزا کی مقدار خارج کرنے میں مدد دیتے ہیں بلکہ جلد کو شفاف اور چمکدار بھی بناتے ہیں۔

ایلو ویرا کا استعمال

ایلو ویرا ایسی چیز ہے جو ہر موسم میں انسانی جسم کے لیے بہترین ہے، یہ جلد اور بالوں کے لیے بہترین غذا ہے۔

موسم سرما میں رات کو سوتے ہوئے شہد میں ایلو ویرا شامل کر کے ہاتھوں اور چہرے پر لگا لیں اور صبح دھو لیں۔ چند ہی دن میں جلد نہایت نرم و ملائم اور چمکدار ہوجائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں