The news is by your side.

دعا زہرا کیس میں اہم پیش رفت

کراچی : محکمہ داخلہ سندھ نے محکمہ داخلہ پنجاب سے دعا زہرا کو کراچی لانے کیلئے پولیس بھیجنے کی اجازت مانگ لی۔

تفصیلات کے مطابق دعا زہرا کیس میں اہم پیش رفت ہوئی ، محکمہ داخلہ سندھ نے محکمہ داخلہ پنجاب کو خط لکھ دیا ، جس میں کہا ہے کہ دعا زہرہ کو کراچی لانے کیلئے پولیس بھیجنے کی اجازت دی جائے۔

محکمہ داخلہ سندھ کےخط کی کاپی اے آروائی نیوز نے حاصل کرلی ، خط میں کہا ہے کہ معزز عدالت کی جانب سے احکامات جاری کیے گئے ہیں ، دعا زہرا کو میڈیکل بورڈ کے سامنے پیش کرنا ہے۔

محکمہ داخلہ سندھ کا کہنا تھا کہ دعا زہرہ کو کراچی منتقل کرنے کیلئے کراچی پولیس کی مدد کی جائے ، ڈی ایس پی شوکت شاہانی کی سربراہی میں پولیس پارٹی لاہور پہنچے گی، خاتون پولیس کانسٹبل سلطانہ بھی پولیس پارٹی کے ہمراہ ہوگی۔

مزید پڑھیں : عمر کے تعین کیلئے دعا زہرا کو میڈیکل بورڈ کے روبرو پیش نہیں کیا جاسکا

محکمہ داخلہ نے بتایا کہ خط کی کاپی متعلقہ اداروں کو بھی ارسال کر دی گئی ہے۔

گذشتہ روز عمر کے تعین کیلئے دعا زہرا کو میڈیکل بورڈ کے روبرو پیش نہیں کیا جاسکا تھا ، جس کے بعد میڈیکل بورڈ نے پولیس کو دعا زہرا کو پیش کر نے کی ہدایت کی تھی۔

میڈیکل بورڈ نے آئندہ اجلاس دعا زہر ا کی پیشی سے مشروط کردیا تھا، تفتیشی افسر شوکت شاہانی نے بتایا تھا کہ محکمہ داخلہ سندھ کو درخواست دی ہےکہ محکمہ داخلہ پنجاب سے رابطہ کرے، جیسے ہی احکامات ملیں گے دعا زہرا کو لینے چلے جائیں گے، ہماری کوشش ہے کہ جلد از جلد عدالتی احکامات پر عمل کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں