The news is by your side.

Advertisement

دبئی بیکری نے نوازشریف کی جیل میں قید کا کیک بنا ڈالا

دبئی: متحدہ عرب امارات میں نوازشریف اور مریم نواز کی کرپشن ثابت ہونے اور نیب کی سزا کے بعد نجی بیکری نے سابق وزیراعظم کی جیل میں قید کا کیک بنا ڈالا جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو کی عدالت نے ایون فیلڈ ریفرنس میں نوازشریف ، بچوں اور داماد کو قید و جرمانے کی سزا سنائی تو ساری دنیا بھر میں اس کا چرچا ہوا۔

دبئی کی بیکری میں کام کرنے والے پاکستانی ملازم نے ایسا کیک تیار کیا جو نوازشریف اور اُن کو دی جانے والی سزا سے متعلق ہے، اس کی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر ہوئی تو  دیکھتے ہی دیکھتے وائرل ہوگئی۔

بیکری نے کیک کو ’شوگر کیوب‘ کا نام دیا جس میں نوازشریف کو جیل کی سلاخوں کے پیچھے دکھایا گیا اور اُس پر انگریزی میں Gone یعنی ’جاچکا‘ کے الفاظ تحریر ہیں۔

واضح رہے کہ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں احتساب عدالت نے سابق وزیراعظم نواز شریف، حسن اور حسین نواز، ان کی صاحبزادی مریم نواز اور داماد کیپٹن (ر) صفدر کے خلاف ایون فیلڈ ریفرنس کا فیصلہ سنایا تھا۔

جس میں نواز شریف کو دس سال قید اور جرمانے، مریم نواز کو سات سال قید مع جرمانہ جبکہ کیپٹن صفدر کو ایک سال قید کی سزا سنائی تھی۔

خیال رہے قومی احتساب بیورو کی جانب سے مجرم قرار دیے گئے افراد میں سے صرف ایک کیپٹن (ر) صفدر کو گرفتار کر کے اڈیالہ جیل منتقل کیا گیا ہے جبکہ مریم نواز اور نوازشریف کانام ای سی ایل میں شامل کرنے کردیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں