دبئی: منشیات رکھنے کا الزام
The news is by your side.

Advertisement

دبئی: منشیات رکھنے کا الزام ، برطانوی شہری کو ڈیڑھ لاکھ درہم اور تین ماہ قید کی سزا

دبئی: منشیات رکھنے اور  اہلکار کو گرفتار نہ کرنے کے عوض بھاری  رشوت کی پیش کش کرنے والے برطانوی شہری کو عدالت نے  ڈیڑھ لاکھ امارتی درہم اور تین ماہ قید کی سزا سنا دی۔

عرب میڈیا کے مطابق دبئی پولیس نے نومبر 2017 میں منشیات کی خرید و فروخت کے حوالے سے ملنے والی مصدقہ اطلاع کے بعد شہر جمیرہ کے علاقے ولا میں کارروائی کی۔

پولیس نے چھاپہ مار کارروائی کے نتیجے میں 27 سالہ برطانوی شہری کو گرفتار کیا جس کی شناخت کو تاحال ظاہر نہیں کیا گیا ، کارروائی کے دوران بھاری تعداد منشیات بھی برآمد کی گئی تھی۔

مزید پڑھیں: دبئی : منشیات اسمگنگ کیس، برطانوی شہری کو 10 برس قید

ادارہ انسداد منشیات کے افسر کا کہنا تھا کہ جب اُس نے ملزم کو گرفتار کر کے گاڑی میں بیٹھایا اور تھانے لے جانے لگا تو برطانوی شہری نے رہا کرنے کے عوض بھاری رقم ادا کرنے کی پیش کش کی۔

پولیس افسر نے عدالت کو بتایا کہ ’ملزم کی پیش کش کو میں نے سُنی ان سُنی کیا تو اُس نے رشوت کی رقم کو بڑھایا اور ایک وقت میں وہ ڈیڑھ لاکھ درہم (پچاس لاکھ 63 ہزار روپے سے زائد رقم) دینے کو راضی ہوگیا تاکہ اُسے چھوڑ دوں‘۔

پولیس افسر کا کہنا تھا کہ ملزم نے یہ بھی پیش کش کی کہ میں کسی بینک کے باہر گاڑی روک دوں تو وہ مذکورہ رقم فوری نکال کر نقد ادا کرے گا مگر میں نے بھاری رشوت کی پیش کش کو مسترد کیا اور اسے جنرل ڈائریکٹوریٹ (جیل) منتقل کیا۔

یہ بھی پڑھیں: دبئی: گھر میں بھنگ اگانے کے جرم میں بھارتی شہری گرفتار

عرب میڈیا کے مطابق ملزم نے تفتیش کے دوران منشیات کی خرید و فروخت اور گرفتار نہ کرنے کے عوض اہلکار کو بھاری رشوت کی پیش کش کرنے کا اعتراف بھی کیا۔

برطانوی شہری نے عدالت میں معزز جج کے سامنے اپنے جرم کا اعتراف کرتے ہوئے معافی طلب کی۔ ملزم کا کہنا تھا کہ گرفتاری سے نہ صرف میری بدنامی ہوگی بلکہ دبئی میں موجود کاروبار بھی تباہ ہوجائے گا اسی باعث اہلکار کو رہائی کے عوض پیش کش کی۔

تفتیشی افسر نے عدالت کو بتایا کہ محکمہ انسداد منشیات نے ملزم کو نومبر 2017 میں گرفتار کیا اور کارروائی کے دوران ممنوعہ نشہ آور دوا کرسٹل میتھ کی بڑی مقدار برآمد کی تھی جسے بطور ثبوت پیش بھی کیا گیا۔

اسے بھی پڑھیں: یواے ای: ایشیائی شخص کو کار تلے روندنے والے اماراتی شہری کو سزا

عدالت نے جرم ثابت ہونے پر 27 سالہ برطانوی شہری کو ڈیڑھ لاکھ اماراتی درہم اور تین ماہ قید کی سزا سناتے ہوئے فیصلہ جاری کیا کہ برطانوی شہری کو 90 روز بعد ملک بدر کردیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں