The news is by your side.

Advertisement

دبئی ایکسپو 2020 میں پاکستانی پویلین کی دھوم

دبئی :دبئی ایکسپو 2020میں پاکستان پویلین کے باہر لوگوں کی قطاریں لگ گئیں  اور ہزاروں افراد پاکستانی ثقافت کے رنگ دیکھنے کیلئے اُمڈ آئے۔

تفصیلات کے مطابق دبئی ایکسپو 2020میں پاکستانی پویلین نے دھوم مچادی ، خلیجی اخبار کا کہنا ہے کہ جمعہ کو 12 ہزار افرادنے پاکستان پویلین کا وزٹ کیا۔

دبئی ایکسپو 2020میں پاکستان پویلین کے باہر لوگوں کی قطاریں لگ گئیں ، پویلین میں ہزاروں افراد نے پاکستانی ثقافت کے رنگ دیکھے، دبئی ایکسپو 2020میں پاکستان کا پویلین توجہ کا مرکز بنا ہوا ہے۔

خیال رہے دبئی ایکسپو میں پاکستان پویلین میں بلوچی ثقافت مقبول ہورہی ہے جبکہ منتظمین کی جانب سے پاکستانی الیکٹرک کارز، بلوچی کلچر اور ماحولیات پر سیمینار کرائے گئے، علاوہ ازیں پاکستانی بچوں کی مصوری کی نمائش بھی کی گئی، جس نے لوگوں کی توجہ حاصل کی۔

خیال رہے دنیا کے سب سے بڑے تجارتی میلے دبئی ایکسپو دو ہزار بیس کا شاندار افتتاح ہوگیا، عالمی نمائش میں ایک سو بانوے سے زائد ممالک شریک ہیں، پاکستان کے پویلین کو ’دی ہِڈن ٹریژر ‘ کا نام دیا گیا ہے، پہلے دو دن پاکستان پویلین میں ایڈونچرٹورازم اور بلوچستان انسٹرومینٹل میوزک پرفوکس کیا جائے گا۔

پاکستان پویلین میں موسمیاتی تبدیلی، ہیلتھ اوربزنس ڈیویلپمنٹ کے سیمینار منعقد کئے جائیں گے ، پندرہ اکتوبر کو پاکستان پویلین میں ‘پاکستان بزنس حب’ لانچ کیا جائے گا، جس میں میں وسیم بادامی، اعجازاسلم، عائشہ عمر اور فخرعالم شریک ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں