The news is by your side.

دبئی میں 6 سالہ بچی سے دست درازی، پاکستانی مکینک کو جیل ہوگئی

دبئی: متحدہ عرب امارات کی عدالت نے ایک پاکستانی مکینک کو بچی کے ساتھ دست درازی کرنے پر ایک سال کی سزا سنا دی۔

تفصیلات کے مطابق مکینک نے بچی کے ساتھ اس وقت یہ نازیبا حرکت کی، جب وہ دیگر بچوں کے ساتھ پارک میں کھیل رہی تھی۔ واقعے کے بعد ملزم کو گرفتار کرکے کیس چلایا گیا۔

عدالت نے مذکورہ واقعے سے متعلق فیصلہ سناتے ہوئے ملزم کو ایک سال جیل کی سزا دے دی، جبکہ سزا مکمل ہونے کے بعد مجرم کو پاکستان ڈی پورٹ کیے جانے کا بھی فیصلہ کر لیا گیا۔ واضح رہے کہ پاکستان شہری اپنے جرم سے انکاری ہے۔

آگرہ: خاتون سے چھیڑ چھاڑ وزیر کو مہنگی پڑ گئی

واقعے سے متعلق مقامی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بچی کے والد نے کہا کہ شام کے وقت جب میری بچی کھیلنے کے لیے نکلی تب ہمیں ایک فون کال موصول ہوئی جس میں اطلاع دی گئی کہ آپ کے بیٹی کے ساتھ کسی شخص نے شرمناک حرکت کرنے کی کوشش ہے۔

انہوں نے کہا کہ جب یہ واقعہ ہوا اس کےبعد میری بیٹی بہت ڈری ہوئی تھی، اس نے بتایا کہ ایک آدمی نے میرے ساتھ نازیبا حرکت کی اور گھر والوں کو مطلع کرنے کی صورت میں خطرناک نتائج کی دھمکی تھی، جس کے بعد ہم نے واقعہ سے متعلق پولیس کو اطلاع دی۔

گوجرانوالہ : پارکوں میں خواتین سے چھیڑ چھاڑ، ڈنڈا بردارفورس تیار

خیال رہے کہ اس سے قبل بھی متعدد بار دبئی میں اس قسم کے واقعات ہو چکے ہیں جہاں ایک مقامی شوپنگ مال میں پاکستانی مکینک نے نوعمر بچی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی تھی تاہم ابتدائی طور پر تو اس نے جرم ماننے سے انکار کیا تاہم سی سی ٹی وی فوٹیج سے حقیقت سامنے آگئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں