The news is by your side.

Advertisement

دبئی: سیاحوں کے لیے خوشخبری

دبئی: متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں سمندر کنارے واقع ہوتلوں کو پرائیوٹ بیچز کھولنے کی اجازت دے دی گئی، اس دوران احتیاطی تدابیر کی سختی سے پابندی لازم ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق دبئی میں ساحل سمندر پر واقع ہوٹلوں کو صرف مہمانوں کے لیے پرائیوٹ بیچ کھولنے کی اجازت دے دی گئی ہے، یہ اجازت ایسے وقت میں دی گئی ہے جب دبئی کرونا وائرس کے باعث لگائی گئی پابندیوں کو نرم کرنے پر غور کر رہا ہے۔

دبئی میں سپریم کمیٹی آف کرائسس مینجمنٹ نے لوگوں کی نقل و حرکت پر پابندیاں ہٹانے کے لیے نئے اقدامات کیے ہیں جن میں عوامی پارکس کو کھولنا اور ہوٹلوں کے نجی ساحلوں (بیچ) کو کھولنا بھی شامل ہے۔

تفریحی سرگرمیاں جیسے سائیکلنگ، واٹر اسپورٹس اور اسکائی ڈائیونگ کی بھی اجازت دے دی گئی، اس کے علاوہ دبئی فیری آپریشن، واٹر ٹیکسی، ابراس اور کار شیئرنگ سروس کی بھی واپسی ہو چکی ہے۔

کمیٹی نے کہا ہے کہ ان اعلانات کے باوجود سخت حفاظتی اقدامات کو بھی لاگو کیا جائے گا جس میں سماجی فاصلہ قائم رکھنا اور پانچ سے زیادہ افراد کا جمع نہ ہونا شامل ہے۔

دبئی ٹورازم اتھارٹی نے اس سے قبل ہوٹلوں کے لیے ایک ہدایت نامہ جاری کیا تھا جس میں دکانوں اور ریستوران میں پابندیوں اور صفائی ستھرائی کا خیال رکھنے کا کہا گیا۔

تاہم سوئمنگ پولز، شاورز، سپاز اور پرائیویٹ ایونٹس پر ابھی بھی پابندی ہے اور ہوٹلوں کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ انہیں دوبارہ کھولنے سے پہلے ان کی مکمل سٹرلائزیشن کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں