The news is by your side.

Advertisement

انتظار کی گھڑیاں‌ختم، پی ایس ایل کا آغاز

دبئی: انتظار کی گھڑیاں ختم ہونے کے ساتھ ہی پاکستان سپر لیگ کی افتتاحی تقریب کا آغاز قومی ترانے کے ساتھ کردیا گیا، اسٹیڈیم میں موجود ہزاروں لوگ افتتاحی تقریب کا حصہ بننے اور خوب لطف اندوز ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ کی افتتاحی تقریب دبئی اسٹیڈیم میں منعقد کی گئی، تقریب کا آغاز پاکستان کے قومی ترانے کے ساتھ کیا گیا، اسٹیڈیم میں موجود لوگوں ترانے کے احترام میں کھڑے ہوئے۔

 اس موقع پر پاکستان کی چاروں صوبوں کی  ثقافت کو روشناس کروانے اور اُن کی اہمیت اجاگر کرنے کے لیے خصوصی پرفارمنس پیش کی گئیں جبکہ مرحوم جنید جمشید کے نغمے دل دل پاکستان کے آتے ہی لوگ جذبات پر قابو نہ رکھ سکے۔

چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ شہریار خان نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ’’افتتاحی تقریب میں لوگوں کی اتنی بڑی تعداد دیکھ کر بہت خوشی ہورہی ہے، پی ایس ایل کا فائنل لاہور میں ہوگا اور ہم دنیا کو یہ ثابت کریں گے کہ پاکستان دنیا کا محفوظ ترین ملک ہے۔

چیئرمین پی ایس ایل نجم سیٹھی نے کہا کہ آج پاکستان کی آواز پوری دنیا میں دیکھی اور سنی جارہی ہے، شائقین کی حوصلہ افزائی پر اُن کے شکر گزار ہیں دبئی حکومت نے ہماری میزبانی کی اس پر اُن کے بھی شکر گزار ہیں۔

3

 نجم سیٹھی نے کہا کہ اس بار پی ایس ایل میں پہلے سے زیادہ بڑے اسٹارز شامل ہیں اور ہم لاہور میں فائنل کا انعقاد کر کے دنیا کو یہ پیغام دیں گے کہ پاکستان پرامن ملک ہے اور یہاں کے لوگ کھلاڑیوں سے بہت پیار کرتے ہیں۔

4

پاکستانی گلوکار شہزاد رائے نے پی ایس ایل کا آفیشل گانا ’’بلے بلے پیش کر کے حاضرین سے خوب داد وصول کی، علی ظفر اور شیگی نے بھی اپنے فن کا مظاہرہ کر کے لوگوں کو خوب انجوائے کروایا۔

psl-post-1

افتتاحی تقریب میں شاندار آتش بازی کی گئی جس کے باعث آسمان پر روشنی بکھر گئی۔

untitled-4

واضح رہے کہ گزشتہ روز دبئی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے نجم سیٹھی نے کہا تھا کہ پی ایس ایل کا دوسرا ایڈیشن پہلے سے زیادہ شاندارہوگا، ایونٹ کی تقریب انتہائی شاندار ہوگی ،آتش بازی کے شاندار مظاہرے سمیت چاروں صوبوں کی ثقافت پیش کی جائے گی، پاکستانی کہیں بھی ہوں، پی ایس ایل ان کے لیے خوشی کا موقع ہے۔

یاد رہے کہ پی ایس ایل دبئی اور شارجہ میں 25 دن تک جاری رہے گی جس میں 24 میچز کھیلے جائیں گے، ان میں دبئی 13 اور شارجہ 10 میچوں کی میزبانی کرے گا۔

پی ایس ایل کے ایمبسڈر رمیز راجہ نے کہا تھا کہ پی ایس ایل میں سنسنی خیز مقابلے متوقع ہیں، غیرملکی پلیئرز کی لیگ میں شرکت باعث مسرت ہے، اس بار لیگ کی مقبولیت دیکھتے ہوئے نئی چیزیں متعارف کرائی گئی ہیں۔

1

2

یاد رہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ نے اس بار فائنل لاہور میں کرانے کا اعلان کر رکھا ہے۔ فیڈریشن آف انٹرنیشنل کرکٹرز ایسوسی ایشن ( فیکا) نے بین الاقوامی کرکٹرز کو متنبہ کیا تھا کہ وہ فائنل کے لیے لاہور جانے سے گریز کریں تاہم پاکستان کرکٹ بورڈ نے یقین دلایا ہے کہ تمام کھلاڑیوں اورآفیشلز کی سکیورٹی کو یقینی بنانے کے لیے ہر ممکن اقدامات کیے گئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں