The news is by your side.

Advertisement

دبئی ٹیسٹ: سری لنکا نے پاکستان کو شکست دے کرسیریزجیت لی

دبئی : سری لنکا نے پہلی بار متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے خلاف ٹیسٹ سیریز جیت لی، قومی ٹیم کو 68 رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور سری لنکا کے درمیان کھیلا جانے والا دبئی ٹیسٹ سری لنکا نے 68 رنز سے باآسانی جیت کر دو میچوں کی سیریز اپنے نام کرلی، کپتان سرفراز احمد اور اسد شفیق کی شراکت بھی ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکی۔

پاکستان کی پوری ٹیم 317 رنز کے ہدف کے تعاقب میں 248 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئی، پانچویں اور آخری دن کا کھیل شروع ہوا تو پاکستان نے اپنی بیٹنگ کا آغاز198 رنز 5 کھلاڑی آؤٹ پر کیا، سرفرازکا غلط شارٹ ٹیم کو مشکل میں ڈال گیا۔

محمد عامر نے بھی جلد ہتھیار ڈال دیئے، اسد شفیق کو ایک چانس ملا لیکن ریویو پر امپائر نے آؤٹ کا فیصلہ واپس لیا پھر ان کی مزاحمت بھی دم توڑگئی، اسد شفیق ایک سو بارہ رنز بناکرآؤٹ ہوگئے۔

کپتان سرفرازاحمد نے 68رنز بنائے ان کے علاوہ کوئی بیٹسمین بھی اچھا کھیل پیش نہیں کر سکا۔ دو سو اڑتالیس رنز پر پاکستان کی فلاپ کہانی کا ڈراپ سین ہوگیا۔اس طرح سری لنکا نے متحدہ عرب امارات میں پاکستان کو شکست دے کر نئی تاریخ رقم کردی۔


مزید پڑھیں : دبئی ٹیسٹ: چوتھا روز، پاکستان کے5وکٹوں پر198رنز


ایک سو چھیانوے رنز کی اننگز کھیلنے والے کرونارتنے میچ اور سیریز کے بہترین کھلاڑی قرار پائے، واضح رہے کہ پاکستان کا متحدہ عرب امارات میں15سال پرانا ناقابل شکست رہنے کا ریکارڈ بھی ٹوٹ گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں