The news is by your side.

Advertisement

مسلمانوں سے اظہار یکجہتی، اماراتی حکام کا جیسنڈا آرڈرن کو منفرد انداز میں خراج تحسین

برج خلیفہ کو کیوی وزیر اعظم کی تصویر سے مزین کردیا

دبئی : مسلمانوں سے اظہار یکجہتی پر اماراتی حکام نے کیوی وزیر اعظم کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے برج خلیفہ کو جیسنڈا آرڈرن کی تصویر سے مزین کردیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے نائب صدر و وزیر اعظم اور ریااست دبئی کے حاکم شیخ محمد بن راشد المکتوم نے جیسنڈا آرڈرن کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ جیسنڈا نے ہمدردی، اور رحم دلی کی اعلیٰ مثال کردی۔

شیخ محمد بن راشد المکتوم نے کرائسٹ چرچ میں واقع مساجد پر دہشت گردانہ حملوں کے بعد مسلمانوں کی حمایت پر جیسنڈا آرڈرن کی تعریف کرتے کہا کہ نیوزی لینڈ کی مضبوط قیادت کی دنیا بھر میں دھوم ہے، کیوی وزیر اعظم نے مسلمانوں کے دل جیت لیے۔

اماراتی حکام اور عوام نے جیسنڈا آرڈرن کو مسلمانوں کی بھرپور حمایت کرنے پر منفرد انداز میں خراج تحسین پیش کیا اور دنیا کی بلند ترین عمارت برج خلیفہ پر وزیر اعظم جیسنڈا کی تصویر سے مزین کرکے سلام پیش کیا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ جیسنڈا آرڈرن کی کرائسٹ چرچ حملے کے متاثرین کو گلے لگاکر دلاسہ دیتے ہوئے تصویر برج خلیفہ پر مزین ہوئی دیکھنے والوں سلام پیش کیا۔

حکام دبئی شیخ محمد نے جمعے کے روز ٹویٹر پر برج خلیفہ کی جیسنڈا آرڈرن کی تصویر سے مزین تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’آج نیوزی لینڈ نے کرائسٹ چرچ شہداء کے احترام میں دومنٹ کی خاموشی کی‘۔

شیخ محمد نے لکھا کہ کرائسٹ چرچ میں مساجد پر حملے کے بعد جب مسلمان صدمے میں تھے اس وقت نیوزی لینڈ کی حکومت اور وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن کے خلوص، ہمدردی اور معاونت نے ڈیڑھ ارب مسلمانوں کے دل جیت لیے ہیں’ شکریہ جیسنڈا آرڈرنا ور شکریہ نیوزی لینڈ‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں