site
stats
خیبر پختونخواہ

پشاور : پراسرار بیماری میں مبتلا ایک ہی خاندان کے 7بچے جاں بحق

پشاور: خیبر پختونخوا کے ضلع شانگلہ کے علاقے لیلونئی میں ’پراسرار‘ بیماری کے باعث ایک ماہ کے دوران ایک ہی خاندان کے سات جان کی بازی ہار گئے.

تفصیلات کے مطابق صوبہ خیبرپختو نخواہ کے ضلع شانگلہ میں پراسرار بیماری کے باعث بچوں کی اموات پر علاقہ مکین خوفزدہ ہیں،اس حوالے سے ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسر (ڈی ایچ او) کا کہنا تھا کہ یہ بیماری بہت خطرناک ہے، جس کے باعث علاقے کے لوگوں میں خوف وہراس پایا جاتا ہے.

ڈسٹرکٹ ہیلٹھ آفیسر کا کہنا ہے کہ بچوں کی پراسرار بیماری کے باعث موت پر ڈاکٹرز بھی پریشان ہیں اور وہ اس کی وجوہات معلوم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں.

اُن کا کہ مزید کہنا تھا کہ وہ ڈاکٹرز سے مسلسل رابطے میں ہیں اور جیسے ہی کوئی نتیجہ سامنے آتا ہے وہ میڈیا سے شیئر کریں گے،پراسرار بیماری سے ہلاک ہونے سے قبل بچوں کا بائیاں ہاتھ اور پاؤں ناکارہ ہوگئے تھے،جبکہ ڈاکٹرز وجوہات معلوم کرنے کے لیے مختلف ٹیسٹ کر رہے ہیں.

خیبر ٹیچنگ اسپتال کے فرانزک ڈیپارٹمنٹ کے سربراہ حکیم آفریدی کے مطابق ڈاکٹرز مختلف قسم کے ٹیسٹ کر رہے ہیں،جن سے واضح ہوجائے گا کہ بچوں کو کوئی ایک سے دوسرے کو منتقل ہونے والی بیماری تھی یا ممکنہ طور پر انہیں زہر دے کر ماراگیا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top