The news is by your side.

Advertisement

دبئی: پاکستانی خاتون کے ساتھ زیادتی کرنے دو ملزمان کو سزا

دبئی: 21 سالہ پاکستانی لڑکی کے ساتھ جنسی زیادتی کرنے کے جرم میں ایک اماراتی شہری اور پاکستانی شخص کو عدالت نے سزا سناتے ہوئے جیل منتقل کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق پیر کے روز متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت دبئی کی عدالت نے المقربات کے میں واقع رہائشی عمارت میں خاتون کے ساتھ جنسی زیادتی کرنے والے دو مجرموں کو سزا سناتے ہوئے جیل

منتقل کرنے کا حکم دے دیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ دبئی کی عدالت نے چاقو کے زور پر خاتون کو جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے، 15،970 اماراتی درہم نقد، دو سونے کے لاکٹ اور نو موبائل فون لوٹنے کے جرم میں سزا سنائی ہے۔

دئبی پولیس کا کہنا تھا کہ پانچ اماراتی شہری اور چار پاکستانی افراد جن کی عمریں 20 سے 37 سال کے درمیان تھیں چوری کی نیت سے عمارت میں داخل ہوئے تھے، اور چوری کے بعد دو افراد نے ایک خاتون کو زیادتی کا نشانہ بنایا اور موقع ورادات سے فرار ہوگئے۔

متاثرہ خاتون نے عدالت کو بتایا کہ ’میں اپنے ایک رشتہ دار کے ہمراہ گھر میں موجود تھی جب اچانک نو افراد عمارت میں داخل ہوئے، ان سب کے ہاھتوں میں تیز دھار خنجر تھے اور تین افراد نے اپنا چہرا بھی چھپایا ہوا تھا‘۔

پولیس کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاتون کی شکایت درج کروانے پر کارروائی کرنے پر ملزمان کو گرفتار کیا گیا تھا جن میں دو زیادتی کا نشانہ بنانے والے افراد کو خاتون نے شناخت کرلیا تھا۔

دوسری جانب واقعے کے عینی شاہدین کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاتون کو افراد نے جنسی طور ہر ہراساں ضرور کیا تھا البتہ زیادتی نہیں نشانہ نہیں بنایا۔

غیر ملکی میڈیا کا کہنا تھا کہ مذکورہ واقعے کی واجہ سے اہل علاقہ شدید مشتعل ہوگئے تھے، دبئی کی عدالت نے خاتون کے ساتھ عصمت دری کرنے والے دونوں ملزمان کو سزا سناتے ہوئے جیل منتقل کردیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں