Duplicate politician
The news is by your side.

Advertisement

معروف سیاستدانوں کے ہم شکل

عام طور پر ایک خاندان میں ایسے افراد پائے جاتے ہیں جن کی شکل ایک دوسرے سے بہت زیادہ مشابہت رکھتی ہے تاہم دنیا میں کچھ ایسے بھی لوگ موجود ہیں جن کے اصلی کرداروں نے اپنے ہم شکل سے ملنے کے بعد حیرانی کا اظہار کیا۔

فلمی اداکاروں اور کھلاڑیوں کے ہم شکل عام طور پر منظر عام پر آتے رہتے ہیں تاہم کسی معروف سیاستدان کا ہم شکل سامنے آنے کے بعد لوگوں کی توجہ کا مرکز بن جاتا ہے اور بہت کم وقت میں مشہور بھی ہوجاتا ہے۔

اسی طرح کے کچھ لوگ ہیں جنہیں دیکھ کر آپ بھی دنگ رہ جائیں گے۔

وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کی تبدیلی کے بعد اُن کا عرفان نامی ہم شکل سامنے آیا، جس سے ملاقات لیے خود وزیر اعلیٰ نے رابطہ کیا اور ملاقات کر کے مسرت کا اظہار کیا۔

post-6

سابق صدر جنرل (ر) پرویز مشرف کے ہم شکل وسیم انصاری کراچی کے رہائشی ہیں جنہیں کافی عرصے تک عوام مشرف سمجھ کر ویسے ہی اہمیت دیتے رہے۔

post-4

تحریک انصاف کے لاہور ڈومکی گراونڈ میں جلسے کے موقع پر کھلاڑی اُس وقت حیران ہوئے جب انہوں نے کپتان جیسے ہم شکل کو اپنے درمیان پایا، ابتدا میں تو کارکنان کپتان ہی سمجھتے رہے تاہم بعد میں انہیں پہچان لیا۔

post-7

امریکی صدر بارک اوباما کے ہم شکل ایلیم انس اُس وقت شش و پنچ میں مبتلا ہوئے جب لوگوں نے اُن کے ساتھ تصاویر بنوانے کی فرمائش کی اور انہیں  گلدستہ بھی پیش کیا۔ انڈونیشیا سے تعلق رکھنے والے 34 سالہ نوجوان کو بعد میں معلوم ہوا کہ وہ امریکی صدر کے ہم شکل ہیں۔

post-5

اسی طرح بھارت کے مشہور سیاستدان گاندھی کے ہم شکل کی بھی لوگوں کی توجہ کا مرکز بنے۔

post-3

ابوالکلام آزاد کے ہم شکل کی تصویر منظر عام پر آنے کے بعد لوگ دنگ رہ گئے، بھارت سے تعلق رکھنے والے شخص کا تعلق غریب خاندان سے ہے۔

post-1

بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کے ہم شکل نے پہلے پہل تو اپنے لوگوں کو بے وقوف بنایا مگر بعد میں لوگوں پر یہ سچائی عیاں ہو ہی گئی۔

post-2

مگر حیران کُن امر یہ ہے کہ جہاں بقیہ سیاستدانوں کے ہم شکل مرد ہیں وہیں پاکستان مسلم لیگ ن کے سربراہ اور وزیر اعظم میاں محمد نوازشریف کے ہم شکل نہیں بلکہ فلپائنی خاتون ہیں۔

فلپائن سے تعلق رکھنے والی 34 سالہ خاتون نے اپنی تصاویر سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر کیں تاہم دیگر ممالک کے مقابلے میں پاکستان میں بہت زیادہ وائرل ہوئیں ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں