پشاور: شہر اور گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے: Earthquake: KPK:
The news is by your side.

Advertisement

پشاور: شہر اور گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے

پشاور: خیبرپختونخواہ کے دارالحکومت اور گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے جس کے باعث لوگوں میں خوف وہراس پھیل گیا۔

تفصیلات کے مطابق پشاور اور گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے، جس کے باعث شہروں میں خوف پایا جاتا ہے، کچھ لوگ گھروں سے باہر بھی آگئے۔

زلزلہ پیما مرکز کا کہنا ہے کہ پشاور اور دیگر علاقوں میں محسوس کیے گئے زلزلے کا مرکز افغانستان میں کوہ ہندوکش کے سلسلے میں تھا۔

پیما مرکز کے مطابق زلزلے کی شدت 5.3 اور گہرائی 195 کلومیٹر ریکارڈ کی گئی۔ جبکہ کسی قسم کے جانی اور مالی نقصانات سے متعلق کوئی اطلاعات نہیں ملیں۔

خیال رہے کہ رواں سال 18 مئی کو خیبر پختونخوا زلزلے کے شدید جھٹکوں سے لرز اٹھا تھا، ضلع سوات میں زلزلے کی شدت 5.3 تھی، لوگ خوف و ہراس میں گھروں اور دکانوں سے باہر نکل آئے تھے۔

سوات میں شدید زلزلہ، شدت 5.3 ریکارڈ

زلزلے کے جھٹکے اسلام آباد اور پشاور میں بھی محسوس کیے گئے تھے، زلزلہ پیما مرکز نے کہا تھا کہ زلزلے کا مرکز افغانستان تاجکستان بارڈر پر تھا۔

واضح رہے کہ رواں برس 17 مئی کو بھی پنجاب اور خیبر پختونخوا کے متعدد علاقوں میں چوبیس گھنٹوں میں دو بار زلزلہ آیا، جس کی شدت 6.4 ریکارڈ کی گئی تھی جب کہ زیر زمین اس کی گہرائی 97 کلومیٹر تھی۔

یاد رہے کہ مذکورہ دونوں زلزلے کا مرکز افغانستان اورتاجکستان کے سرحدی علاقے میں تھا اور اس کا دورانیہ تقریباً 7 سے 8 سیکنڈ تک تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں