The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد اور گرد و نواح میں زلزلے کے جھٹکے

اسلام آباد: وفاقی دارالحکومت اسلام آباد، راولپنڈی اور گرد و نواح کے علاقوں میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے۔ زلزلے میں کسی جانی یا مالی نقصان کی اطلاع نہیں ملی۔

محکمہ موسمیات پاکستان کے مطابق ریکٹر اسکیل پر زلزلے کی شدت 4.0 تھی۔ زلزلہ کا مرکز پنجاب کا علاقہ ہزارو میں 12 کلومیٹر کی گہرائی میں تھا۔

زلزلے کے جھٹکے اسلام آباد اور راولپنڈی کے علاوہ نوشہرہ، ہری پور اور صوابی میں بھی محسوس کیے گئے۔

جھٹکے محسوس ہوتے ہی لوگ خوفزدہ ہو کر گھروں اور عمارتوں سے باہر نکل آئے۔ لوگوں نے اس بارے میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مختلف تصاویر اور آرا پوسٹ کرتے ہوئے اسے خوفناک قرار دیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 28 فروری کو بھی راولپنڈی اور اسلام آباد سمیت خیر پختونخواہ کے بالائی علاقوں میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے تھے۔

اس موقع پر ڈائریکٹر جنرل محکمہ موسمیات غلام رسول نے اے آر وائی نیوز سے ٹیلی فونک گفتگو کرتے ہوئے بتایا تھا کہ اگر زلزلے کی گہرائی کم ہو تو نقصان کا اندیشہ بڑھ جاتا ہے اور انفرا اسٹرکچر متاثر ہوسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: اسلام آباد، پنڈی اور خیبر پختونخواہ میں زلزلہ

ان کے مطابق زلزلے کی شدت 6 ہونے کے بعد آفٹر شاکس بھی آسکتے ہیں جو کہ فوری بعد آتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کے شمالی علاقہ جات میں کچھ مقامات، ہندوکش کا پہاڑی علاقہ، اور بلوچستان میں کچھ علاقے فالٹ لائن پر واقع ہیں جہاں اکثر زلزلے آتے رہتے ہیں اور نقصان کا اندیشہ زیادہ ہوتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں